Bilgi Talep Formu

Markamız İçin Rotamızı Avrupa'nın En Büyük Ev Dışı Yeme İçme Pazarlarına Çevirdik

Yerli fast-food markamız için Avrupa'nın en büyük dört ev dışı yeme içme pazarı Almanya, B. Krallık, Fransa ve Türkiye'nin sunduğu fırsatlara ışık tuttuğumuz araştırmamızı tamamladık.
blog image

2019 yılı sonu itibariyle dünyada ev dışı yeme-içme pazarı 2,9 trilyon $ hacme ulaşmış durumda. Her ne kadar Covid-19 etkisi tüm insanlığın olduğu gibi, ev dışı yeme-içme sektörünün de üzerinde kabus gibi dolaşmaya devam edip, uzun aylar boyunca dünya metropollerinde ev dışı yeme içme mekanları boş kalsa da, birçok mekan kısa süre içerisinde eski kalabalık ve şenlikli günlerine dönmek için geri sayıma geçmiş durumda. Diğer yandan, ev dışı yeme-içme pazarının ritmi farklı mecralarda, üstelik yüksek bir debiyle akmaya devam ediyor: al-götür ve online sipariş kanallarına olan ilginin artması, post-Covid-19 dünyada sağlıklı ve sürdürülebilir beslenmeyle ilgili farkındalığa sahip tüketici havuzunun büyüyeceği ve bu eğilimin sesini yeni kanallarda bulacağının en önemli göstergesi.  Şüphesiz bu durum, beraberinde yeni aktörler için büyük fırsatları getiriyor. 

Biz de AGS Global olarak, sağlıklı ve geleneksel Türk atıştırmalığı denildiğinde ilk akla gelen, sektöründe öncü zincir markamız için Türkiye'nin yanı sıra, Avrupa'nın en büyük ve aynı zamanda en rekabetçi ev dışı yeme-içme pazarları İngiltere, Almanya ve Fransa'nın sunduğu potansiyel fırsatları araştırdık. Markamız için ördüğümüz içgörü ağı ile başta franchising stratejileri olmak üzere, bu zorlu pazarlarda tutunmaya yönelik kapsamlı bir yol haritası oluşturulmasına katkı sağladık. 

Büyük bir gururlar duyuruyoruz ki, markamız artık "mutlu markalar" ailemizin bir üyesi..

 

Siz de AGS Global'in Uluslararası Pazar Araştırmaları Alanında Sunduğu Çözümlerle Tanışın..

AGS Global, dünyanın her yerinde şirketlerimizin ve özellikle ihracata gönül vermiş iş ortaklarımızın talepleri doğrultusunda pazarın ihtiyaçlarını çok iyi analiz eder ve bu ihtiyaçlar doğrultusunda çözümler üretir.

AGS Global'in sağladığı hizmetler ile; potansiyel müşterilerinin iletişim bilgilerini, rakiplerinin pazardaki fiyatlandırmasını, belli bir ülke ya da pazarda mal satabilmeniz için gereken koşulları öğrenebilirsiniz.

 

Siz de AGS Global'in Marka Bilinirlik ve Algı Araştırması Alanında Sunduğu Hizmetlerle Tanışın..
Pazarlamanın en temel görevi bir markanın satın alınma süreçlerini kolaylaştırmaktır. Fiziksel bulunurluğunun yanında zihinsel ulaşılabilirlik bir markanın olmazsa olmazıdır. Bu ana görevin dışında her şey talidir. Bu aşamada markalar bilinirliğini öne çıkarmalı, pozitif algı oluşturmalıdır. Ürünlerde ve hizmetlerdeki inovasyon bile ancak marka bilinirliğinin öne çıkarılması ve algı yönetimiyle ortaya konulabilir.

AGS Global ailesi olarak yurtiçinde veya yurtdışı hedef pazarlarda B2B veya B2C sektörlerde marka bilinirlik ve algı araştırmalarında müşterilerimizin yol arkadaşı olmaya devam ediyor ve destek oluyoruz.

Gençlik: Algılar ve Ötesi

02 Aralık 2020 | BLOG

TVNET "Makroskop" Programına Konuk Olduk

30 Mayıs 2020 | BASINDA AGS

AGS Global Artık Anonim Şirket

17 Aralık 2018 | BÜLTEN

17. MÜSİAD Expo'da Yerimizi Aldık

25 Kasım 2018 | BÜLTEN

MÜSİAD Çerçeve Dergisi'ne Konuk Olduk

02 Temmuz 2016 | BASINDA AGS

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız