Bilgi Talep Formu

Otomotiv Yedek Parça Markamız İçin Durağımız Almanya'ydı

Yüzünü dünyaya dönmüş otomotiv yedek parça devi markamız için Almanya pazarındaki fırsatlara odaklandık.
blog image

Dünya otomotiv pazarı, üretim ve satış hacmiyle göz kamaştırmaya devam ediyor. 2012 yılında dünya otomotiv sektörünün üretimi 84,23 milyon adete ulaşırken, önde gelen küresel otomotiv üssü Almanya'da ise bu sayı 5,65 milyon adete ulaştı. Almanya pazarı; gelişmiş tedarik zinciri ile dünyanın her yanından markalar için büyük fırsatlar vaat ediyor.

Biz de AGS Global olarak, Türkiye'nin yüzünü dünyaya dönmüş otomotiv yedek parça - jant üreticisi markamız için Almanya pazarında ticari fırsatların peşinde düştük; edindiğimiz ticari içgörülerle ördüğümüz araştırmamızla, markamızın pazardaki gücüne güç kattık.

Ayrıca, markamız için Türkiye'deki B2B paydaşlar nezdinde kapsamlı bir algı ve imaj araştırması gerçekleştirerek, başarıya giden yolda markamızın destekçisi olduk.

Markamız artık "mutlu markalar" ailemizin bir üyesi..

 

Siz de AGS Global'in Uluslararası Pazar Araştırmaları Alanında Sunduğu Çözümlerle Tanışın..

AGS Global, dünyanın her yerinde şirketlerimizin ve özellikle ihracata gönül vermiş iş ortaklarımızın talepleri doğrultusunda pazarın ihtiyaçlarını çok iyi analiz eder ve bu ihtiyaçlar doğrultusunda çözümler üretir.

AGS Global'in sağladığı hizmetler ile; potansiyel müşterilerinin iletişim bilgilerini, rakiplerinin pazardaki fiyatlandırmasını, belli bir ülke ya da pazarda mal satabilmeniz için gereken koşulları öğrenebilirsiniz.

 

Siz de AGS Global'in Marka Bilinirlik ve Algı Araştırması Alanında Sunduğu Hizmetlerle Tanışın..
Pazarlamanın en temel görevi bir markanın satın alınma süreçlerini kolaylaştırmaktır. Fiziksel bulunurluğunun yanında zihinsel ulaşılabilirlik bir markanın olmazsa olmazıdır. Bu ana görevin dışında her şey talidir. Bu aşamada markalar bilinirliğini öne çıkarmalı, pozitif algı oluşturmalıdır. Ürünlerde ve hizmetlerdeki inovasyon bile ancak marka bilinirliğinin öne çıkarılması ve algı yönetimiyle ortaya konulabilir.

AGS Global ailesi olarak yurtiçinde veya yurtdışı hedef pazarlarda B2B veya B2C sektörlerde marka bilinirlik ve algı araştırmalarında müşterilerimizin yol arkadaşı olmaya devam ediyor ve destek oluyoruz.

Gençlik: Algılar ve Ötesi

02 Aralık 2020 | BLOG

TVNET "Makroskop" Programına Konuk Olduk

30 Mayıs 2020 | BASINDA AGS

AGS Global Artık Anonim Şirket

17 Aralık 2018 | BÜLTEN

17. MÜSİAD Expo'da Yerimizi Aldık

25 Kasım 2018 | BÜLTEN

MÜSİAD Çerçeve Dergisi'ne Konuk Olduk

02 Temmuz 2016 | BASINDA AGS

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız