Kurucu Ortağımız Ahmet Güler, gelecek yıl 10'uncu yaşını kutlayacak şirketimiz AGS Global perspektifinden tüm dünya için oldukça tuhaf bir yıl olan 2020’yi değerlendirdi.
AGS Global Kurucu Ortağı Ahmet Güler, kalkınma ajansı projelerinde pazar araştırmalarının önemini vurgulayan bir blog kaleme aldı.
Türk iş dünyasının öncü STK'sı tarafından organize edilen fuara dair katılımcı ve ziyaretçi memnuniyetini araştırdık.
Sağlık markamız için bölgenin yükselen medikal turizm pazarları Irak, Rusya, Romanya, Gürcistan ve Ukrayna'daki fırsatlara odaklandığımız araştırmalarımızı başarıyla tamamladık.
Özel tasarım ayak giyim ürünleriyle öne çıkan küresel markamızın Türkiye'deki imaj ve algısını araştırdık.
Türkiye’nin 12 şehrinde 1084 kişinin katıldığı araştırmamızla, Türk insanının dünyada ve ülkemizde sürdürülmekte olan aşı çalışmalarına ve salgının seyrine bakışına ışık tuttuk.
Yerli fast-food markamız için Avrupa'nın en büyük dört ev dışı yeme içme pazarı Almanya, B. Krallık, Fransa ve Türkiye'nin sunduğu fırsatlara ışık tuttuğumuz araştırmamızı tamamladık.
Plastik inşaat malzemeleri sektörünün öncü markasının, Türkiye geneli bayi & satış noktaları nezdinde imaj ve algısını araştırdık.
Sektörün öncü derneği için 48 ülkeden 410 yatırımcıyla gerçekleştirdiğimiz ve odağında Türkiye gayrimenkul pazarına yönelik "yurtdışı yatırımcı içgörüsü" olan araştırmamızı tamamladık. Projemizde B. Krallık ve Türkiye gayrimenkul pazarlarını "rekabet" ve "ilham" kavramları ışığında okuduk.
AGS Global ailesinin yeni üyesi, araştırmacımız Janset Demircan, yeni blogunda yerleşik algıların ötesinde bir gençlik okuması yapıyor.
Gündem araştırmalarımız kapsamında yeni dönemde ekonomik ve hukuki reform açılımının iş çevrelerindeki yansımalarına ışık tuttuk.
Dünyanın en büyük dental sarf malzemeleri pazarının sunduğu fırsatlara ördüğümüz "içgörü ağı" ile ışık tuttuk.
Köklü ve lider markamız için küresel zeytinyağı tüketiminin dörtte birini gerçekleştiren altı pazar ABD, Çin, Almanya, B. Krallık, Kanada ve Türkiye'de içgörünün peşine düştük.
AGS Global ailesinin yeni üyesi, araştırmacımız Janset Demircan Covid-19 dünyasında bir risk toplumu okuması yapıyor.
AGS Global olarak Turquality markamız için Avrupa'nın en büyük kadın moda pazarları Almanya, B. Krallık, Fransa, İtalya, İspanya ve Türkiye'de içgörünün ve yeni eğilimlerin peşindeydik.