Bilgi Talep Formu

Sıvı Altının Peşinde Yükselen Pazarları Kadraja Aldık

Köklü ve lider markamız için küresel zeytinyağı tüketiminin dörtte birini gerçekleştiren pazarlarda içgörünün peşine düştük.
blog image

Dünya perakende zeytinyağı pazarının hacmi 2019 yılı sonunda 15,7 milyar $'ı geride bırakmış durumda. Tüketicilerin sağlıklı yaşama dair artan farkındalığı ve Akdeniz diyetinin her geçen gün daha fazla sofraya konuk olmasıyla yükselen zeytinyağı tüketimine Covid-19 pandemisinin yarattığı sağlık endişesinin de pozitif katkı sağlaması bekleniyor. Tam da bu konjonktürde dünyanın zeytinyağı üretim merkezi Akdeniz çanağının en önemli aktörlerinden olan Türkiye, küresel pazarlardan her geçen yıl daha çok pay almak yönünde girişimlerini sürdürüyor. Doğrusu köklü ve lider zeytinyağı markası müşterimizin de motivasyonu bu yöndeydi.

Biz de AGS Global olarak markamız için dünya zeytinyağı tüketiminin dörtte birinin gerçekleştiği pazarlarda tüketici içgörüsünün peşinde düştük; marka algı & bilinirlik çalışmalarımızla Türkiye ve Almanya pazarlarını mercek altına almanın yanı sıra, dünyanın en büyük zeytinyağı tüketicilerinden ABD, tüketicinin alışveriş sepetinde zeytinyağının güçlü bir konuma sahip olduğu B. Krallık ve Kanada, "geleceğin en büyük zeytinyağı pazarı" olarak takdim edilen Çin pazarlarını araştırmalarımız kapsamında kadraja aldık.

AGS Global olarak "sıvı altının" peşinde dünya tüketiminin dörtte birini gerçekleştiren pazarlardan mutlu markamıza kılavuzluk edecek gerçek içgörü ile dönmenin heyecanı içerisindeyiz.

 

Siz de AGS Global'in Uluslararası Pazar Araştırmaları Alanında Sunduğu Çözümlerle Tanışın..

AGS Global, dünyanın her yerinde şirketlerimizin ve özellikle ihracata gönül vermiş iş ortaklarımızın talepleri doğrultusunda pazarın ihtiyaçlarını çok iyi analiz eder ve bu ihtiyaçlar doğrultusunda çözümler üretir.

AGS Global'in sağladığı hizmetler ile; potansiyel müşterilerinin iletişim bilgilerini, rakiplerinin pazardaki fiyatlandırmasını, belli bir ülke ya da pazarda mal satabilmeniz için gereken koşulları öğrenebilirsiniz.

 

Siz de AGS Global'in Marka Bilinirlik ve Algı Araştırması Alanında Sunduğu Hizmetlerle Tanışın..
Pazarlamanın en temel görevi bir markanın satın alınma süreçlerini kolaylaştırmaktır. Fiziksel bulunurluğunun yanında zihinsel ulaşılabilirlik bir markanın olmazsa olmazıdır. Bu ana görevin dışında her şey talidir. Bu aşamada markalar bilinirliğini öne çıkarmalı, pozitif algı oluşturmalıdır. Ürünlerde ve hizmetlerdeki inovasyon bile ancak marka bilinirliğinin öne çıkarılması ve algı yönetimiyle ortaya konulabilir.

AGS Global ailesi olarak yurtiçinde veya yurtdışı hedef pazarlarda B2B veya B2C sektörlerde marka bilinirlik ve algı araştırmalarında müşterilerimizin yol arkadaşı olmaya devam ediyor ve destek oluyoruz.

Gençlik: Algılar ve Ötesi

02 Aralık 2020 | BLOG

AGS Global Artık Anonim Şirket

17 Aralık 2018 | BÜLTEN

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız