Bilgi Talep Formu

Zincir Restoran Markamızın Bilinirlik ve Algı Araştırmasını Tamamladık

Kategorisinde lider zincir restoran markamızın bilinirlik ve algı araştırmasını gerçekleştirdik.
blog image

2019 yılı sonunda 75 milyar TL'ye yaklaşan Türkiye ev dışı yeme-içme pazarının yaklaşık 22 milyar TL'sini zincir yeme-içme restoranları oluşturuyor. 2024'e kadar 25 milyar TL'yi geride bırakması beklenen pazar özellikle "franchise" temelli büyüme modeliyle büyük fırsatlar vaat ediyor.

AGS Global olarak kategorisinde "yükselen" zincir restoran markamızın tüketici nezdinde algısını ölçtüğümüz projemizi başarıyla tamamladık. Mutlu markamızı, "doğru içgörülerle oluşturulmuş gerçek bir öngörüyle tanıştırmanın"  mutluluğu içerisindeyiz.

 

Siz de AGS Global'in Marka Bilinirlik ve Algı Araştırması Alanında Sunduğu Hizmetlerle Tanışın..
Pazarlamanın en temel görevi bir markanın satın alınma süreçlerini kolaylaştırmaktır. Fiziksel bulunurluğunun yanında zihinsel ulaşılabilirlik bir markanın olmazsa olmazıdır. Bu ana görevin dışında her şey talidir. Bu aşamada markalar bilinirliğini öne çıkarmalı, pozitif algı oluşturmalıdır. Ürünlerde ve hizmetlerdeki inovasyon bile ancak marka bilinirliğinin öne çıkarılması ve algı yönetimiyle ortaya konulabilir.

AGS Global ailesi olarak yurtiçinde veya yurtdışı hedef pazarlarda B2B veya B2C sektörlerde marka bilinirlik ve algı araştırmalarında müşterilerimizin yol arkadaşı olmaya devam ediyor ve destek oluyoruz.

Gençlik: Algılar ve Ötesi

02 Aralık 2020 | BLOG

AGS Global Artık Anonim Şirket

17 Aralık 2018 | BÜLTEN

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız