Bilgi Talep Formu

Yerli Zincir Fast-Food Markamızın Bilinirlik ve Algı Araştırmasını Tamamladık

Türkiye pazarında kategorisinde lider yerli zincir fast-food markamızın bilinirlik ve algı araştırmasında mutlu sona ulaştık.
blog image

2019 yılı sonunda 75 milyar TL'ye yaklaşan Türkiye ev dışı yeme-içme pazarının yaklaşık 22 milyar TL'sini zincir yeme-içme restoranları oluşturuyor. 2024'e kadar 25 milyar TL'yi geride bırakması beklenen pazar özellikle "franchise" temelli büyüme modeliyle büyük fırsatlar vaat ediyor.

AGS Global olarak kategorisinde "yükselen" yerli zincir fast-food markamızın tüketici nezdinde algısını ölçtüğümüz projemizi başarıyla tamamladık. Mutlu markamızı, "doğru içgörülerle oluşturulmuş gerçek bir öngörüyle tanıştırmanın"  mutluluğu içerisindeyiz.

Büyük bir mutlulukla duyuruyoruz ki; ev dışı yeme içme markamız artık "mutlu markalar" ailemizin yeni üyesi..

 

AGSScore: Marka Bilinirlik ve Algı Araştırmaları ile B2C ya da B2B fark etmeksizin, Türkiye'nin her noktası ve 100'e yakın global pazarda markanızın bilinirliğini ve algısını ölçün, gerçek içgörünün ışığında rakiplerinizi geride bırakın.

Gençlik: Algılar ve Ötesi

02 Aralık 2020 | BLOG

TVNET "Makroskop" Programına Konuk Olduk

30 Mayıs 2020 | BASINDA AGS

17. MÜSİAD Expo'da Yerimizi Aldık

25 Kasım 2018 | BÜLTEN

İş Dünyası ABD'ye Güvenmiyor

06 Şubat 2018 | BÜLTEN

AGS Global, TÜAD Ailesine Katıldı

01 Aralık 2017 | BÜLTEN

Bir Öykü.. AGS Global

05 Ekim 2011 | BLOG

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız