Bilgi Talep Formu

Global Lojistik Markamızın Çok Ülkeli Projesinde Hedefi 12'den Vurduk

ABD, Ukrayna ve Türkiye pazarlarını kapsayan çok ülkeli araştırmamızda, global lojistik markamızı pazara giriş ve tutunma stratejilerini belirleyecek güçlü içgörülerle tanıştırdık.
blog image

Küresel ekonominin %10-12’sini oluşturan ve Covid-19 sonrası tüm dünyada “tedarik zincirlerinin” merkezine yerleşen lojistik sektörü, oyuncular için karayolundan denizyoluna e-ticaretten son mil teslimatına, kent lojistiğinden akıllı depolamaya kadar geniş yelpazede fırsatlar sunuyor. Üstelik bu fırsatlar sadece ulusal çapta değil, “hizmet ihracatı” kategorisinde de kendini gösteriyor.  Lojistik markamızın yeni pazarlara giriş stratejisinin altında da bu motivasyon yatıyor.

Biz de AGS Global olarak; global lojistik markamız için yürüttüğümüz çok ülkeli projemiz kapsamında; Türkiye'de hedef kitle nezdinde algı ve bilinirliğe odaklanırken, dünyanın en büyük lojistik pazarlarından ABD’de ve bölgesinde hızla yükselen pazarlardan Ukrayna’da pazara giriş ve pazarda tutunma fırsatlarını kadraja aldık.

Her bir hedef pazar özelinde; giriş ve tutunma stratejilerini doğrudan etkileyecek içgörülerle tanıştırdığımız markamız sayıları 100’ü aşan "mutlu markalar" ailemizin yeni üyesi.

 

AGSSphere: Global Pazar Araştırmaları ile erken davranarak hedef pazarınızdaki potansiyelinizi daha iyi anlayabilir, fırsatlara odaklanabilir, pazar payınızı artırarak rakiplerinizi geride bırakabilirsiniz.

 

Gençlik: Algılar ve Ötesi

02 Aralık 2020 | BLOG

TVNET "Makroskop" Programına Konuk Olduk

30 Mayıs 2020 | BASINDA AGS

17. MÜSİAD Expo'da Yerimizi Aldık

25 Kasım 2018 | BÜLTEN

İş Dünyası ABD'ye Güvenmiyor

06 Şubat 2018 | BÜLTEN

AGS Global, TÜAD Ailesine Katıldı

01 Aralık 2017 | BÜLTEN

Bir Öykü.. AGS Global

05 Ekim 2011 | BLOG

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız