Bilgi Talep Formu

Kategorisinde Lider Yerli Fast-Food Markamızın Çok Aşamalı Araştırmalarını Tamamladık

"Ev dışı yeme içme sektöründe neler oluyor?" sorusuyla yola çıktığımız ve kategorisinde lider yerli fast-food markamızı gerçek içgörülerle tanıştırdığımız kapsamlı tüketici ve reklam etkinlik ölçüm araştırmalarını tamamladık.
blog image

Kategorisinde lider yerli fast-mood markamız için çok aşamalı araştırma projemizi başarıyla tamamladık. İstanbul çapında gerçekleştirdiğimiz büyük örneklemli tüketici araştırmamızda "ev dışı yeme içmede ne oluyor? Markamızın tüketici nezdinde imaj ve algısı ne durumda?" sorularına cevap ararken, reklam post-test araştırmamızla markamızın reklam yolculuğunun etkinliğini ölçtük.

Uzun soluklu ve kapsamlı araştırma sonucunda "mutlu markamızı" tüketici cephesinden her frekanstan sesle tanıştırdığımız için mutluyuz.

 

AGSScore: Marka Bilinirlik ve Algı Araştırmaları ile B2C ya da B2B fark etmeksizin, Türkiye'nin her noktası ve 100'e yakın global pazarda markanızın bilinirliğini ve algısını ölçün, gerçek içgörünün ışığında rakiplerinizi geride bırakın.

 

AGSSpoiler: Reklam ve Medya Araştırmaları ile reklamınızın ve kanalınızın etkinliğini ölçün; hedef kitlenin reklama dair gerçek içgörüsü ışığında, reklam etkinliğinizi artırın..

Gençlik: Algılar ve Ötesi

02 Aralık 2020 | BLOG

TVNET "Makroskop" Programına Konuk Olduk

30 Mayıs 2020 | BASINDA AGS

17. MÜSİAD Expo'da Yerimizi Aldık

25 Kasım 2018 | BÜLTEN

İş Dünyası ABD'ye Güvenmiyor

06 Şubat 2018 | BÜLTEN

AGS Global, TÜAD Ailesine Katıldı

01 Aralık 2017 | BÜLTEN

Bir Öykü.. AGS Global

05 Ekim 2011 | BLOG

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız