Kurucumuz ve CEO'muz Ahmet Güler, A Para’da "Değişim Zamanı" programına katılarak Sn. Sevda Hallaç’la yeşil ihracat, markalar ve Turquality hakkında bilgilendirici bir söyleşi gerçekleştirdi.
Kurucumuz Ahmet Güler, Bloomberg HT'de Sürdürülebilir Gelecek programına katılarak Sn. Reyhan Baysan’la sürdürülebilirlik, Turquality ve yeşil ihracat hakkında keyifli bir sohbete imza attı.
Kurucumuz Ahmet Güler, ST Endüstri Radyo'da Çetin Ünsalan'ın "Reel Piyasalar" programına katılarak Turquality ve yeşil ihracat hakkında bir ufuk turu niteliğinde bir sohbet gerçekleştirdi.
Turquality’nin kapsamı sürdürülebilirlikle genişliyor ve program markaların “yeşil dönüşümünü” özendirmeyi hedefliyor. AGS Global Araştırma Kurucusu Ahmet Güler’e göre önümüzdeki dönemde Turquality “yeşil markaların” da süper ligi olacak.
Kategorisinde "yüksek deneyimle özdeşleşmiş" lojistik markamızı Turquality öncesi hazırlık aşamasında Almanya, Polonya ve Çekya pazarlarında başarıya "taşıyacak" gerçek içgörülerle tanıştırdık.
Hedefleri sınırlara sığmayan markamız için kahverengi hazine "çikolatanın" peşinde BAE ve S. Arabistan pazarlarının sunduğu eşsiz fırsatları stratejik içgörü odaklı perspektifimizle inceledik, başarıyı birlikte yakaladık.
Kurucumuz Ahmet Güler, A Para'da Ekonomi Notları programına katılarak Beyhan İncekara'nın konuğu oldu. Turquality ve global markalaşma serüveni hakkında keyifli ve bilgilendirici bir sohbet gerçekleştirdi.
AGS Global tarafından 2-3 Mayıs 2024 tarihleri arasında Türkiye’nin önde gelen şirketlerinde çalışan 206 beyaz yakalıyla online yöntemle gerçekleştirilen araştırma, aynı zamanda ekonomik birer aktör olan beyaz yakalıların Türkiye futbol ortamına bakışına odaklanıyor.
İçgörü ekibimizden C. Cemre Bozkurt'un, reklam araştırmalarında mükemmele giden yolculuğu ve AGS Global'in pre-test ve post-test alanındaki yaklaşımını kaleme aldığı yeni blogu yayında. Keyifli okumalar.
Kurucu CEO'muz Ahmet Güler, TRT Radyo 1'de bir klasik haline gelmiş Ekonomi Günlüğü programında "Turquality ve Markalaşma Perspektifi" hakkında keyifli bir sohbet gerçekleştirdi.
Kurucumuz Ahmet Güler, ST Endüstri Radyo'da Çetin Ünsalan'ın "İşte Bunu Konuşalım" programında "İş Dünyasının Yerel Seçim Sonrası Ekonomiden Beklentileri" araştırmamız hakkında kamuoyunu bilgilendirdi.
AGS Global tarafından Türkiye’nin önde gelen sanayi ve ticaret şehirlerinde 211 iş insanıyla gerçekleştirilen araştırma, iş dünyasının seçim sonrası ekonomiden beklentilerine odaklanıyor.
Küresel FMCG devinin radarına Türkiye girerken, 85 milyon+ nüfusa sahip pazarda dağıtım kanallarına yönelik içgörü partneri ise AGS Global oldu. Sunduğumuz yatırım öncesi raporla Türkiye FMCG pazarına dair stratejik öneriler sunduk.
2011 yılından bu yana Turquality kapsamında 130'dan fazla hedef pazarda içgörü odaklı B2C ve B2B araştırmalar yapan AGS Global Araştırma kurucusu ve CEO'su Ahmet Güler’e göre 2024 Turquality’nin yılı olacak.
Yeni ekonomi yönetiminin birbiri ardına sıkılaşma hamleleri yaptığı ve enflasyon, işsizlik gibi başlıklarla ilgili veri akışının önem kazandığı süreçte iş dünyasının TÜİK ve veri şeffaflığına ilişkin algısı ve beklentilerini araştırdık.