Bilgi Talep Formu

Deri ve Ayakkabı Sektörünün Lider Markası İçin Hedef Pazarlarda İçgörüye Uzandık

Lider deri ve ayakkabı markası müşterimiz için yürüttüğümüz kapsamlı araştırmamızın odağında; fırsat pazarlar Fas ve Azerbaycan vardı.
blog image

Üretim gücü ve tasarım yeteneği ile Türkiye, 2014 yılında dünyaya 719,2 milyon $ değerinde ayakkabı ihraç ederken, bunun %40'ından fazlası deri ayakkabılardan geldi. Türk deri ve ayakkabı markaları hem direkt ihracat hem de mağazalaşma yöntemiyle, dış pazarlarda Türkiye bayrağını dalgalandırmaya devam etti. 

Biz de AGS Global olarak, önde gelen deri ve ayakkabı markamız için yükselen alım gücüyle dünyanın gözünü diktiği pazarlar Fas ve Azerbaycan'da ticari fırsatlara ve gerçek tüketici içgörüsüne odaklandığımız araştırmalarımızı başarıyla tamamladık.

Sektörünün lider markası müşterimiz, artık "mutlu markalar" ailemizin bir üyesi..

 

AGSSphere: Global Pazar Araştırmaları ile erken davranarak hedef pazarınızdaki potansiyelinizi daha iyi anlayabilir, fırsatlara odaklanabilir, pazar payınızı artırarak rakiplerinizi geride bırakabilirsiniz.

 

Gençlik: Algılar ve Ötesi

02 Aralık 2020 | BLOG

TVNET "Makroskop" Programına Konuk Olduk

30 Mayıs 2020 | BASINDA AGS

17. MÜSİAD Expo'da Yerimizi Aldık

25 Kasım 2018 | BÜLTEN

İş Dünyası ABD'ye Güvenmiyor

06 Şubat 2018 | BÜLTEN

AGS Global, TÜAD Ailesine Katıldı

01 Aralık 2017 | BÜLTEN

Bir Öykü.. AGS Global

05 Ekim 2011 | BLOG

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız