Bilgi Talep Formu

Küresel Ayakgiyim Devinin Marka İmaj ve Algısını Araştırdık

Trend tasarım ayak giyim ürünleriyle öne çıkan küresel markamızın Türkiye'deki marka bilinirliğini, imajını ve algısını araştırdık.
blog image

Türkiye ayak giyim pazarı her yıl istikrarlı bir şekilde büyümesini sürdürüyor. Satış kanallarındaki çeşitlenmeyle birlikte, tüketicinin "erişilebilir lüks" kategorisine ilgisi artıyor. Bu durum küresel markaların ikonik tasarımlarının taklit edilmesini ve ticari hak kayıplarını da beraberinde getiriyor.  Araştırma ve içgörü, tam da bu noktada, tüketicinin zihnindeki gerçek marka algısını keşfetmek için en önemli enstrüman niteliğinde.

Biz de AGS Global olarak, özel tasarım ayak giyim ürünleriyle öne çıkan küresel markamızın Türk tüketiciler nezdinde imaj ve algısını araştırdığımız projemizi başarıyla tamamladık ve markamızı "gerçek tüketici içgörülerine" ulaştırdık. 

İkonik tasarımlarıyla öne çıkan küresel markamız, artık "mutlu markalar" ailemizin bir üyesi..

 

AGSScore: Marka Bilinirlik ve Algı Araştırmaları ile B2C ya da B2B fark etmeksizin, Türkiye'nin her noktası ve 100'e yakın global pazarda markanızın bilinirliğini ve algısını ölçün, gerçek içgörünün ışığında rakiplerinizi geride bırakın.

Gençlik: Algılar ve Ötesi

02 Aralık 2020 | BLOG

TVNET "Makroskop" Programına Konuk Olduk

30 Mayıs 2020 | BASINDA AGS

17. MÜSİAD Expo'da Yerimizi Aldık

25 Kasım 2018 | BÜLTEN

İş Dünyası ABD'ye Güvenmiyor

06 Şubat 2018 | BÜLTEN

AGS Global, TÜAD Ailesine Katıldı

01 Aralık 2017 | BÜLTEN

Bir Öykü.. AGS Global

05 Ekim 2011 | BLOG

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız