Bilgi Talep Formu

Türkiye Gayrimenkul Pazarına Yönelen Yurtdışı Yatırımcı İlgisinin Nabzını Tuttuk

Sektörün öncü derneği için 48 ülkeden 410 yatırımcıyla gerçekleştirdiğimiz ve odağında Türkiye gayrimenkul pazarına yönelik "yurtdışı yatırımcı içgörüsü" olan araştırmamızı tamamladık. Projemizde B. Krallık ve Türkiye gayrimenkul pazarlarını "rekabet" ve "ilham" kavramları ışığında okuduk.
blog image

Bölgesinde yükselen bir gayrimenkul pazarı olan Türkiye, 2019 yılında yurtdışı yatırımcılara 45 bin 483 adet konut satışı gerçekleştirirken, bu satışlardan yaklaşık 7 milyar $ civarında gelir elde ettiği tahmin ediliyor. TÜİK verilerine ise 2013 yılından 2020'nin Ekim ayına kadar toplam 210 bin 962 konut yurtdışı yatırımcı tarafından talep görmüş durumda. Diğer yandan, 2015-2020 yılları arasında Türkiye pazarına en çok ilgi gösteren yatırımcı kaynak ülkeler; Irak, İran, S. Arabistan, Rusya ve Kuveyt olarak sıralanıyor. Sektör temsilcileri, 2023 yılında gelirlerini iki katından fazlasına çıkartarak 15 milyar $ hedefine ulaşmak için çalışıyor.

Biz de AGS Global olarak, sektörün öncü derneği için Türkiye gayrimenkul pazarına yönelen "yurtdışı yatırımcı içgörüsüne" odaklandık. Türkiye imajının ve gayrimenkul sektörünün yurtdışı yatırımcılara daha "katma değerli" erişiminde avantaj, dezavantaj, fırsat ve tehditlerine odaklandık. Araştırma kapsamında dünyanın en büyük "yabancıya gayrimenkul satışı" yapan pazarlarından B. Krallık'ı hem bir rakip hem de "ilham verici bir örnek" olarak ele alırken, Türkiye'nin bölgesel bir oyuncudan küresel aktörlüğe yükselmesi için stratejik bir yol haritası hazırladık. Sektörün lider derneği ile gerçekleştireceğimiz yeni çalışmalarla desteklenecek araştırmamızın, Türkiye gayrimenkul sektörü temsilcilerine ve en büyük değerimiz olan "Türkiye imajına" katkı sunacak olmasından dolayı mutluyuz.

 

Siz de AGS Global'in İnşaat ve Gayrimenkul Sektörüne Sunduğu Araştırma Hizmetleriyle Tanışın..

Özellikle ülkemizde lokomotif sektör olan inşaat sektörü, yerli ve yabancı yatırımcılar açısından önemli bir yatırım aracı olarak görülmektedir.  Ekonomik değişimler, demografik değişimler ve faiz oranlarındaki dalgalanmalardan en fazla etkilenen ve en kırılgan sektörlerin başında gelen inşaat ve gayrimenkul sektöründeki rekabet avantajını kullanabilmek için siz de AGS Global'in bu alanda sunduğu araştırma hizmetleriyle tanışın.

 

Siz de AGS Global'in Marka Bilinirlik ve Algı Araştırması Alanında Sunduğu Hizmetlerle Tanışın..
Pazarlamanın en temel görevi bir markanın satın alınma süreçlerini kolaylaştırmaktır. Fiziksel bulunurluğunun yanında zihinsel ulaşılabilirlik bir markanın olmazsa olmazıdır. Bu ana görevin dışında her şey talidir. Bu aşamada markalar bilinirliğini öne çıkarmalı, pozitif algı oluşturmalıdır. Ürünlerde ve hizmetlerdeki inovasyon bile ancak marka bilinirliğinin öne çıkarılması ve algı yönetimiyle ortaya konulabilir.

AGS Global ailesi olarak yurtiçinde veya yurtdışı hedef pazarlarda B2B veya B2C sektörlerde marka bilinirlik ve algı araştırmalarında müşterilerimizin yol arkadaşı olmaya devam ediyor ve destek oluyoruz.

Gençlik: Algılar ve Ötesi

02 Aralık 2020 | BLOG

TVNET "Makroskop" Programına Konuk Olduk

30 Mayıs 2020 | BASINDA AGS

AGS Global Artık Anonim Şirket

17 Aralık 2018 | BÜLTEN

17. MÜSİAD Expo'da Yerimizi Aldık

25 Kasım 2018 | BÜLTEN

MÜSİAD Çerçeve Dergisi'ne Konuk Olduk

02 Temmuz 2016 | BASINDA AGS

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız