Bilgi Talep Formu

Ev Dışı Yeme İçme Markamız İçin Globaldeki Fırsatlara Odaklandık

Yereldeki hızlı büyüme performansını global pazarlarda sürdürmek isteyen ev dışı yeme içme markamız için İngiltere, Azerbaycan ve Rusya pazarlarında "tüketicinin mide payına nasıl ortak olabiliriz?" sorusuna cevap aradık.
blog image

Hızla büyüyen Türkiye ev dışı yeme içme pazarında markalaşan aktörlerin sıradaki hedefi "global fırsatlar". Araştırma ve içgörü konusunda çözüm ortağı olduğumuz ve kısa sürede kendi kategorisinde tüketicinin beğenisini kazanmış markamız da o aktörlerden biri.

Biz de AGS Global olarak müşterimizin "global pazarlara açılma" serüvenini öngörülebilir kıldığımız çok ülkeli projeyi başarıyla tamamladık; "İngiliz, Azeri ve Rus tüketicinin mide payına nasıl ortak olabiliriz?" sorusuna cevaplar aradık.

Kısacası lezzet elçimiz artık AGS Global'in "mutlu markalar" ailesinin yeni üyesi..

 

AGSSphere: Global Pazar Araştırmaları ile erken davranarak hedef pazarınızdaki potansiyelinizi daha iyi anlayabilir, fırsatlara odaklanabilir, pazar payınızı artırarak rakiplerinizi geride bırakabilirsiniz.

Gençlik: Algılar ve Ötesi

02 Aralık 2020 | BLOG

TVNET "Makroskop" Programına Konuk Olduk

30 Mayıs 2020 | BASINDA AGS

17. MÜSİAD Expo'da Yerimizi Aldık

25 Kasım 2018 | BÜLTEN

İş Dünyası ABD'ye Güvenmiyor

06 Şubat 2018 | BÜLTEN

AGS Global, TÜAD Ailesine Katıldı

01 Aralık 2017 | BÜLTEN

Bir Öykü.. AGS Global

05 Ekim 2011 | BLOG

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız