Bilgi Talep Formu

Özel Sağlık Kurumumuzun Marka Bilinirliğini ve Algısını Ölçtük

Yeni yılda yeni markalarla yolculuğumuzu sürdürüyoruz. Bu defa sağlık markamızın hizmet alanlar nezdinde bilinirlik ve algı araştırma projesini tamamladık.
blog image

Covid-19 dünyasında "sağlık hizmetlerinin" hayati önemi haiz olduğu bir kez daha tescillendi. Diğer yandan Türkiye, özel sağlık işletmeleri eko-sistemi ve son yıllarda yükselen şehir hastaneleri yatırımları ile bölgesinin yükselen "sağlık adasına" dönüşmüş durumda. Bilhassa, özel sağlık işletmeleri pazarının rekabetçi peyzajında hastaya erişimin enstrümanları yeniden tanımlanıyor. Hastaların, hizmet sağlayıcı tercihlerine giden yolda ayak izleri her zamankinden daha çok bilinmez desenle besleniyor ve takip etmek güçleşiyor. 

Biz de AGS Global olarak, Türkiye'nin önde gelen sağlık kurumu müşterimizin marka bilinirliği ve algı araştırma projesini başarıyla tamamladık, markamızı hedef gerçek içgörüyle tanıştırdık. 

Sağlık markamız artık "mutlu markalar" ailemizin yeni üyesi..

 

AGSScore: Marka Bilinirlik ve Algı Araştırmaları ile B2C ya da B2B fark etmeksizin, Türkiye'nin her noktası ve 100'e yakın global pazarda markanızın bilinirliğini ve algısını ölçün, gerçek içgörünün ışığında rakiplerinizi geride bırakın.

Gençlik: Algılar ve Ötesi

02 Aralık 2020 | BLOG

TVNET "Makroskop" Programına Konuk Olduk

30 Mayıs 2020 | BASINDA AGS

17. MÜSİAD Expo'da Yerimizi Aldık

25 Kasım 2018 | BÜLTEN

İş Dünyası ABD'ye Güvenmiyor

06 Şubat 2018 | BÜLTEN

AGS Global, TÜAD Ailesine Katıldı

01 Aralık 2017 | BÜLTEN

Bir Öykü.. AGS Global

05 Ekim 2011 | BLOG

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız