Bilgi Talep Formu

Kozmetik Markamızın Tüketici Nezdinde Bilinirliğini ve Algısını Araştırdık

Türkiye'nin yükselen kozmetik ürünleri markası müşterimizin Türkiye pazarındaki bilinirliği ve algısını araştırdığımız projemizi tamamladık.
blog image

26.4 milyar TL’lik pazar payına sahip kozmetik kişisel bakım sektörü, Türkiye’deki ekonomik gelişmelere bağlı olarak her yıl ortalama yüzde 10 büyüyor. 180 ülkeye ihracat gerçekleştiren sektör, 120 bin kişiye istihdam sağlıyor.

AGS Global olarak kozmetik-kişisel bakım markamızın Türkiye pazarındaki bilinirlik ve algısını araştırdığımız projeyle markamız için pazardaki mevcut durumu ve fırsatları analiz ettik, içgörülerle donatılmış "yol haritası" oluşturduk.

 

Siz de AGS Global'in Marka Bilinirlik ve Algı Araştırması Alanında Sunduğu Hizmetlerle Tanışın..

Pazarlamanın en temel görevi bir markanın satın alınma süreçlerini kolaylaştırmaktır. Fiziksel bulunurluğunun yanında zihinsel ulaşılabilirlik bir markanın olmazsa olmazıdır. Bu ana görevin dışında her şey talidir. Bu aşamada markalar bilinirliğini öne çıkarmalı, pozitif algı oluşturmalıdır. Ürünlerde ve hizmetlerdeki inovasyon bile ancak marka bilinirliğinin öne çıkarılması ve algı yönetimiyle ortaya konulabilir.

AGS Global ailesi olarak yurtiçinde veya yurtdışı hedef pazarlarda B2B veya B2C sektörlerde marka bilinirlik ve algı araştırmalarında müşterilerimizin yol arkadaşı olmaya devam ediyor ve destek oluyoruz.

 

AGS Global Artık Anonim Şirket

17 Aralık 2018 | BÜLTEN

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız