Bilgi Talep Formu

Daha Etkin Bir Türkiye Uygulaması İçin Dünyada Yatırım Yoluyla Vatandaşlık Örneklerine Işık Tuttuk

Sektörün öncü derneği için gerçekleştirdiğimiz ve Türkiye'de yatırım yoluyla vatandaşlık eko-sisteminin kalitesini yükseltmeyi hedefleyen kuşatıcı araştırmamızı başarıyla tamamladık.
blog image

Dünyada yatırım yoluyla ikamet (RBI) ya da vatandaşlık (CBI) uygulamalarının geçmişi 1980'li yılların başına kadar gidiyor. Özellikle 2008 kriziyle birlikte İspanya, Portekiz, Yunanistan gibi kırılganlaşan Avrupa ekonomilerinin çıkış yolu olan bu enstrüman, bugün yaklaşık 25 milyar dolarlık bir küresel endüstriye dönüşmüş durumda. Diğer yandan Covid-19 krizi sonrası; dijitalleşmenin uzaktan çalışma ve eğitime tanıdığı sonsuz imkanlar, dünya çapında HNWI ve UHNWI kategorisindeki varlıklı bireylerin sınır aşırı hareketliliğini beraberinde getirdiği gibi, daha rekabetçi bir pazar yapısına işaret ediyor. Ayrıca kamu bütçelerindeki açığın bu yöndeki inovatif uygulamalarla yeniden kapatılması yönündeki güçlü eğilimin gündeme gelmesi işten bile değil. Üstelik bu kez mobilizasyon sadece çevre ülkelerden merkeze doğru değil, yaşam şartlarının ağırlaştığı, sağlık sistemlerinin alarm verdiği gelişmiş ülkelerden çok daha keyifli ve kaliteli bir yaşam vaat eden çevre ülkelere olacak gibi gözüküyor.

Türkiye de bölgesinin yükselen bir yıldızı olarak 2017 yılında girdiği ve 2018 yılında son halini alan yatırım yoluyla vatandaşlık uygulaması ile dünyadaki bu büyük pastadan pay alma yönündeki uygulamalarını artırıyor. Biz de AGS Global olarak sektörün öncü derneğinin karar alıcılara sunmayı planladığı yol haritası için Türkiye'de başta gayrimenkul sektörü olmak üzere yurtdışı yatırımcılara sunulan yüksek potansiyeli ve bunun CBI ve RBI uygulamalarına yansımasını küresel örnekler ışığında incelediğimiz kuşatıcı araştırmamızı başarıyla tamamladık. Çok daha nitelikli, katma değerli ve küresel HNWI ve UHNWI'leri Türkiye pazarına yatırıma teşvik edecek, Türkiye'nin yatırım yoluyla vatandaşlık eko-sisteminin kalitesini yükseltecek çerçevenin çizilme sürecinin paydaşı olduk. 

 

Siz de AGS Global'in İnşaat ve Gayrimenkul Sektörüne Sunduğu Araştırma Hizmetleriyle Tanışın..

Özellikle ülkemizde lokomotif sektör olan inşaat sektörü, yerli ve yabancı yatırımcılar açısından önemli bir yatırım aracı olarak görülmektedir.  Ekonomik değişimler, demografik değişimler ve faiz oranlarındaki dalgalanmalardan en fazla etkilenen ve en kırılgan sektörlerin başında gelen inşaat ve gayrimenkul sektöründeki rekabet avantajını kullanabilmek için siz de AGS Global'in bu alanda sunduğu araştırma hizmetleriyle tanışın.

 

Siz de AGS Global'in Marka Bilinirlik ve Algı Araştırması Alanında Sunduğu Hizmetlerle Tanışın..
Pazarlamanın en temel görevi bir markanın satın alınma süreçlerini kolaylaştırmaktır. Fiziksel bulunurluğunun yanında zihinsel ulaşılabilirlik bir markanın olmazsa olmazıdır. Bu ana görevin dışında her şey talidir. Bu aşamada markalar bilinirliğini öne çıkarmalı, pozitif algı oluşturmalıdır. Ürünlerde ve hizmetlerdeki inovasyon bile ancak marka bilinirliğinin öne çıkarılması ve algı yönetimiyle ortaya konulabilir.

AGS Global ailesi olarak yurtiçinde veya yurtdışı hedef pazarlarda B2B veya B2C sektörlerde marka bilinirlik ve algı araştırmalarında müşterilerimizin yol arkadaşı olmaya devam ediyor ve destek oluyoruz.

Gençlik: Algılar ve Ötesi

02 Aralık 2020 | BLOG

TVNET "Makroskop" Programına Konuk Olduk

30 Mayıs 2020 | BASINDA AGS

AGS Global Artık Anonim Şirket

17 Aralık 2018 | BÜLTEN

17. MÜSİAD Expo'da Yerimizi Aldık

25 Kasım 2018 | BÜLTEN

MÜSİAD Çerçeve Dergisi'ne Konuk Olduk

02 Temmuz 2016 | BASINDA AGS

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız