Lider Porselen Markamızın Algısını Ölçtük
Küresel markamızın iç pazarda B2B ve B2C paydaşlar nezdinde algısını ölçtüğümüz projemizi başarıyla tamamladık.
Türkiye porselen mutfak eşyaları pazarı hiç olmadığı kadar rekabetçi bir görünüme sahip. Yeni konut satışları ve evliliklerle dinamizmini yitirmeyen pazarda mücadele her geçen gün eklenen yeni rakiplerle "kızışırken", Türkiye'de pazar lideri konumundaki küresel porselen markamızın tüketici, satış noktaları ve HoReCa paydaşları nezdinde algısını ölçtük. Markamızı bekleyen riskleri ve fırsatları analiz ettik, gerçek içgörülerle donatılmış "yol haritası" oluşturduk.
Siz de AGS Global'in Marka Bilinirlik ve Algı Araştırması Alanında Sunduğu Hizmetlerle Tanışın..
Pazarlamanın en temel görevi bir markanın satın alınma süreçlerini kolaylaştırmaktır. Fiziksel bulunurluğunun yanında zihinsel ulaşılabilirlik bir markanın olmazsa olmazıdır. Bu ana görevin dışında her şey talidir. Bu aşamada markalar bilinirliğini öne çıkarmalı, pozitif algı oluşturmalıdır. Ürünlerde ve hizmetlerdeki inovasyon bile ancak marka bilinirliğinin öne çıkarılması ve algı yönetimiyle ortaya konulabilir.
AGS Global ailesi olarak yurtiçinde veya yurtdışı hedef pazarlarda B2B veya B2C sektörlerde marka bilinirlik ve algı araştırmalarında müşterilerimizin yol arkadaşı olmaya devam ediyor ve destek oluyoruz.