Bilgi Talep Formu

Lider Orman Ürünleri Markamızın Algısını Ölçtük

Sektöründe ilklerin altına imza atan orman ürünleri markamızın B2B paydaşlar nezdinde imaj ve algısını ölçtüğümüz içgörü yolculuğumuzu başarıyla tamamladık.
blog image

AGS Global olarak Covid-19'un en zorlu günlerinde de markalarımız için araştırmaya hız kesmeden devam ediyoruz.

Tüm dünyanın evlerine kapandığı konjonktürde, araştırma sektöründe dijitalleşmenin bütün imkanlarından faydalandık ve orman ürünleri sektörünün "ilkleri başaran" markası müşterimizin bayi ve satış noktaları nezdinde algısını ölçtük. Markamızı bekleyen riskleri ve fırsatları analiz ettik, daha güçlü bir gelecek vizyonu için gerçek içgörülerle donatılmış "yol haritası" oluşturduk.

Büyük bir mutlulukla duyuruyoruz ki; lider orman ürünleri markamız artık "mutlu markalar" ailemizin yeni üyesi..

 

AGSSupply: B2B Araştırmaları, butik bir yaklaşımla, nitel ve nicel tüm araştırma enstrümanlarını kullanarak şirketinize B2B pazarlarda rekabet üstünlüğü kazandırırken, B2B pazarlama aksiyonlarınıza ilham veriyor ve markalaşma serüveninizde kılavuzunuz oluyor. 

Gençlik: Algılar ve Ötesi

02 Aralık 2020 | BLOG

TVNET "Makroskop" Programına Konuk Olduk

30 Mayıs 2020 | BASINDA AGS

17. MÜSİAD Expo'da Yerimizi Aldık

25 Kasım 2018 | BÜLTEN

İş Dünyası ABD'ye Güvenmiyor

06 Şubat 2018 | BÜLTEN

AGS Global, TÜAD Ailesine Katıldı

01 Aralık 2017 | BÜLTEN

Bir Öykü.. AGS Global

05 Ekim 2011 | BLOG

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız