Bilgi Talep Formu

Lider Orman Ürünleri Markamızın Algısını Ölçtük

Covid-19 günlerinde Türkiye'de "ilkleri başaran" markamızın iç pazarda imaj ve algısını ölçtüğümüz içgörü yolculuğumuzu başarıyla tamamladık.
blog image

AGS Global olarak Covid-19'un en zorlu günlerinde de markalarımız için araştırmaya hız kesmeden devam ediyoruz.

Tüm dünyanın evlerine kapandığı konjonktürde, araştırma sektöründe dijitalleşmenin bütün imkanlarından faydalandık ve orman ürünleri sektörünün "ilkleri başaran" markası müşterimizin bayi ve satış noktaları nezdinde algısını ölçtük. Markamızı bekleyen riskleri ve fırsatları analiz ettik, daha güçlü bir gelecek vizyonu için gerçek içgörülerle donatılmış "yol haritası" oluşturduk.

 

Siz de AGS Global'in Marka Bilinirlik ve Algı Araştırması Alanında Sunduğu Hizmetlerle Tanışın..
Pazarlamanın en temel görevi bir markanın satın alınma süreçlerini kolaylaştırmaktır. Fiziksel bulunurluğunun yanında zihinsel ulaşılabilirlik bir markanın olmazsa olmazıdır. Bu ana görevin dışında her şey talidir. Bu aşamada markalar bilinirliğini öne çıkarmalı, pozitif algı oluşturmalıdır. Ürünlerde ve hizmetlerdeki inovasyon bile ancak marka bilinirliğinin öne çıkarılması ve algı yönetimiyle ortaya konulabilir.

AGS Global ailesi olarak yurtiçinde veya yurtdışı hedef pazarlarda B2B veya B2C sektörlerde marka bilinirlik ve algı araştırmalarında müşterilerimizin yol arkadaşı olmaya devam ediyor ve destek oluyoruz.

Gençlik: Algılar ve Ötesi

02 Aralık 2020 | BLOG

TVNET "Makroskop" Programına Konuk Olduk

30 Mayıs 2020 | BASINDA AGS

AGS Global Artık Anonim Şirket

17 Aralık 2018 | BÜLTEN

17. MÜSİAD Expo'da Yerimizi Aldık

25 Kasım 2018 | BÜLTEN

MÜSİAD Çerçeve Dergisi'ne Konuk Olduk

02 Temmuz 2016 | BASINDA AGS

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız