Bilgi Talep Formu

Porselen Sektörünün Dev Markası İçin Gerçek İçgörüyü Kuşattık

Porselen sektörünün küresel ölçekte dev markası için Türkiye ve Almanya pazarlarında hem tüketici hem bayi segmentlerini içeren çok ayaklı marka bilinirlik ve algı araştırmamızı doyurucu içgörülere ulaşarak tamamladık.
blog image

Marka ve pazar araştırmaları kuşku yok ki, sonu gelmeyen ve frene basılmaması gereken "süreçler". Sektörünüzün dev markası olsanız da, fırsatlar ve elbette tehditlere karşı "uyarı" sistemleri kurmanın yolu araştırmadan geçiyor.

Biz de AGS Global olarak porselen sektörünün küresel ölçekte dev markası müşterimiz için Türkiye ve fırsatlarla dolu ancak zorlu Almanya pazarlarında hem tüketici hem bayi segmentlerini içeren çok ayaklı marka bilinirlik ve algı araştırmamızı hayata geçirerek, müşterimizi doyurucu içgörülerle oluşturulmuş stratejik aksiyon setleriyle buluşturduk.

Ne mutlu ki bize; markamız artık AGS Global'in gün geçtikçe büyüyen "mutlu markalar" ailesinin yeni üyesi..

 

AGSScore: Marka Bilinirlik ve Algı Araştırmaları ile B2C ya da B2B fark etmeksizin, Türkiye'nin her noktası ve 100'e yakın global pazarda markanızın bilinirliğini ve algısını ölçün, gerçek içgörünün ışığında rakiplerinizi geride bırakın.

Gençlik: Algılar ve Ötesi

02 Aralık 2020 | BLOG

TVNET "Makroskop" Programına Konuk Olduk

30 Mayıs 2020 | BASINDA AGS

17. MÜSİAD Expo'da Yerimizi Aldık

25 Kasım 2018 | BÜLTEN

İş Dünyası ABD'ye Güvenmiyor

06 Şubat 2018 | BÜLTEN

AGS Global, TÜAD Ailesine Katıldı

01 Aralık 2017 | BÜLTEN

Bir Öykü.. AGS Global

05 Ekim 2011 | BLOG

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız