Markamız İçin Rotamızı Avrupa'nın En Büyük Ev Dışı Yeme İçme Pazarlarına Çevirdik
Yerli fast-food markamız için Avrupa'nın en büyük dört ev dışı yeme içme pazarı Almanya, B. Krallık, Fransa ve Türkiye'nin sunduğu fırsatlara ışık tuttuğumuz araştırmamızı tamamladık.
2019 yılı sonu itibariyle dünyada ev dışı yeme-içme pazarı 2,9 trilyon $ hacme ulaşmış durumda. Her ne kadar Covid-19 etkisi tüm insanlığın olduğu gibi, ev dışı yeme-içme sektörünün de üzerinde kabus gibi dolaşmaya devam edip, uzun aylar boyunca dünya metropollerinde ev dışı yeme içme mekanları boş kalsa da, birçok mekan kısa süre içerisinde eski kalabalık ve şenlikli günlerine dönmek için geri sayıma geçmiş durumda. Diğer yandan, ev dışı yeme-içme pazarının ritmi farklı mecralarda, üstelik yüksek bir debiyle akmaya devam ediyor: al-götür ve online sipariş kanallarına olan ilginin artması, post-Covid-19 dünyada sağlıklı ve sürdürülebilir beslenmeyle ilgili farkındalığa sahip tüketici havuzunun büyüyeceği ve bu eğilimin sesini yeni kanallarda bulacağının en önemli göstergesi. Şüphesiz bu durum, beraberinde yeni aktörler için büyük fırsatları getiriyor.
Biz de AGS Global olarak, sağlıklı ve geleneksel Türk atıştırmalığı denildiğinde ilk akla gelen, sektöründe öncü zincir markamız için Türkiye'nin yanı sıra, Avrupa'nın en büyük ve aynı zamanda en rekabetçi ev dışı yeme-içme pazarları İngiltere, Almanya ve Fransa'nın sunduğu potansiyel fırsatları araştırdık. Markamız için ördüğümüz içgörü ağı ile başta franchising stratejileri olmak üzere, bu zorlu pazarlarda tutunmaya yönelik kapsamlı bir yol haritası oluşturulmasına katkı sağladık.
Büyük bir gururlar duyuruyoruz ki, markamız artık "mutlu markalar" ailemizin bir üyesi..
AGSScore: Marka Bilinirlik ve Algı Araştırmaları ile B2C ya da B2B fark etmeksizin, Türkiye'nin her noktası ve 130'dan fazla global pazarda markanızın bilinirliğini ve algısını ölçün, gerçek içgörünün ışığında rakiplerinizi geride bırakın.
AGSSphere: Global Pazar Araştırmaları ile erken davranarak hedef pazarınızdaki potansiyelinizi daha iyi anlayabilir, fırsatlara odaklanabilir, pazar payınızı artırarak rakiplerinizi geride bırakabilirsiniz.