Bir öykü: AGS Global
Sizce, bir firmayı başarılı yapan en önemli özellik nedir?
Küresel ve ulusal ekonomideki trendleri iyi takip edip, hızla şartlara adapte olmak mı? Yorulmak nedir bilmeden gece gündüz çalışmak mı? Yoksa vizyon sahibi olmak mı? Belki iyi okullardan mezun girişimciler tarafından kurulmuş olmak bile yeterlidir tek başına… Kim bilir, belki de bütün bunları hem harmanlayan hem de tutkal misali yapıştıran daha başka bir şeye, daha içten ve daha güçlü bir duyguya ihtiyaç vardır. Dostluk gibi..
AGS Global henüz çok genç bir firma. 2011 yılında, iki tutkulu ve idealist girişimcinin çabalarıyla kuruldu ve çok kısa bir sürede büyük işlere imza attı. Ama en önemlisi, iki kadim dostun çocukluklarından beri süregelen arkadaşlıklarının "mührü" olarak ortaya çıktı.
Onlar daha çocuk yaşlarda tanışan, liseyi ve üniversiteyi birlikte okuyan ve bu süreç boyunca sürekli olarak Türkiye’nin gelişmesi adına hayaller kuran iki idealist genç. AGS Global’in mimarı iki genç girişimci.
Bu yüzden, iki arkadaşın neredeyse 11 yaşlarında başlayan dostluklarının tarihçesine bakıldığında, firmanın kuruluşunu çok daha eskilere dayandırmak mümkün.
AGS Global'in 2011 yılında kurulmasıyla birlikte, yıllardır tutkuyla bahsedilen idealist hayalleri gerçekleştirmenin de yolu açılmış oldu.
Bundan sonra, daha somut adımlar atılabilir, kurdukları büyük Türkiye hayaline onlar da birer tuğla koyarak nacizane katkıda bulunabilirlerdi. Nitekim bulundular da. Bugün bu iki genç girişimcinin kurduğu AGS Global, 130'dan fazla ülkede gerçekleştirdiği marka, pazar ve pazarlama araştırması projeleriyle Türk markalarının ve Türkiye'nin bayrağını dalgalandırıyor ve çocukluk hayallerine birer adım daha yaklaşmaya devam ediyor.