B2B araştırmaların lider markası AGS Global, dünya devlerinin tedarikçisi yatak yan sanayi lideri için 4 ülkede OEM, tasarım, fiyatlama ve marka algısı araştırmaları yaptı, markamız için rekabet avantajı sağlayacak stratejik veriler üretti.
Premium pazarda doğru adım veriyle atılır. Organik bebek giyim lideri için ABD ve İngiltere pazarlarında tüketici ve marka araştırmaları yürüttük; bebek organik giyim markası için iki ülkede marka algısı, tüketici motivasyonları ve satış kanalı analizleri yaptık.
Türkiye’nin uluslararası öğrenci çekme konusunda öncü üniversitesi, Azerbaycan ve Kazakistan’da marka bilinirliği ve öğrenci tercih dinamiklerini anlamak amacıyla AGS Global ile stratejik bir araştırma projesi yürüttü.
Türkiye’nin ilaç sektöründeki lider markası, Suudi Arabistan ve Azerbaycan pazarlarında konumunu güçlendirmek ve bölgesel stratejilerini veri temelli kararlarla yönlendirmek amacıyla AGS Global'in eşsiz deneyiminden faydalandı.
Türkiye’nin otomotiv yan sanayi alanında global ölçekte büyüyen markası, ABD, Meksika, BAE ve Brezilya pazarlarına yönelik stratejilerini derinleştirmek amacıyla AGS Global ile iş birliği gerçekleştirdi.
Türkiye’nin hızlı tüketim sektöründe lider markalarından biri olan FMCG devi, salça ve zeytin kategorilerindeki marka pozisyonunu küresel ölçekte güçlendirmek amacıyla Türkiye, Almanya, BAE ve Suudi Arabistan’da AGS Global ile veri ve içgörü odaklı iş birliği yaptı.
Yüksek katma değerli işlenmiş tarım ürünleri alanında global ölçekte büyüyen Türk markası, AGS Global iş birliğiyle fındık ezmesi ve fındık kreması kategorilerinde Türkiye, BAE, Almanya, Çin ve Rusya’da stratejik pazar araştırmaları gerçekleştirdi.
Kurucumuz Ahmet Güler, ST Endüstri Radyo'da İbrahim Çevikoğlu'nun sunduğu "Yeni Nesil Dış Ticaret" programına katılarak, yurtdışı pazarlara ilişkin ticari istihbaratın ve pazar araştırmalarının gücünü Turquality ekseninde değerlendirdi.
AGS Global’in Türkiye genelinde 490 kişinin katılımıyla gerçekleştirdiği araştırma, tüketicilerin yaz mevsimine yönelik yaklaşımını “belirsizlik”, “temkinlilik” ve “zorunlu tasarruf” başlıklarında özetliyor.
Kurucumuz Ahmet Güler, ST Endüstri Radyo'da Çetin Ünsalan'la "İşte Bunu Konuşalım" programına katılarak son iş dünyası araştırmamız "Tünelin Ucundaki Işık mı, Yeni Bir Tünel mi?" hakkında keyifli bir sohbete imza attı.
AGS Global'in Trump 2.0 döneminde gümrük vergileri, iç siyasi gündem, faiz ve jeopolitik risklere odaklanan yeni araştırması, 2025'in ilk yarısında iş dünyasının temkinli seyrini ve küresel belirsizlikler karşısındaki stratejik duruşunu ortaya koydu.
Dünyada devlet destekli ilk ve tek markalaşma programı olması itibariyle Turquality, firmalar açısından “markalaşma yolculuğunda” gerçek bir kılavuz olmanın yanı sıra, aynı zamanda bir “süper teşvik" programıdır.
AGS Global ailesinden pazar araştırma analistimiz C. Cemre Bozkurt, son günlerin popüler konusu boykotu, markalara etkilerini ve tiyatro sahnesindeki tüketiciyi en güncel araştırmamızdan veriler ve teorik perspektif ışığında ele aldı. Keyifli okumalar.
Türkiye’nin gündeminde muhalefetin bazı yerli markalara boykot çağrısı yer alırken, süreç 2 Nisan’da üniversite öğrencilerinin tüketimi durdurma çağrısıyla daha da derinleşmiş durumda. 27 Mart-1 Nisan 2025 tarihleri arasında 705 kişiyle gerçekleştirdiğimiz araştırma boykotun etkilerine mercek tutuyor.
Kurucumuz Ahmet Güler, ST Endüstri Radyo'da Çetin Ünsalan'ın "Reel Piyasalar" programına katılarak son araştırmamız "Türkiye'de Kadın İstihdamının Fotoğrafı" ışığında çarpıcı bir sohbete imza attı.