AGS Global olarak Türk iş dünyasının tabana yayılan gücü olan kurumumuzun bünyesindeki iş adamları için Rusya, Malezya ve Etiyopya pazarlarındaki fırsatları araştırdık.
Sektörün çatı STK'sı için dünyanın en büyük ikinci mobilya pazarı olan Almanya'nın sunduğu büyük fırsatları analiz ettik; pazara giriş ve tutunmaya yönelik stratejik aksiyonlarımızı paylaştık.
Lojistik markamız için bölgelerinin yükselen pazarları Suudi Arabistan ve Cezayir'in sunduğu fırsatları araştırdık ve pazara giriş anahtarını içeren yol haritamızı sunduk.
Kadın giyim markamız için Türkiye, İngiltere ve İspanya pazarlarında gerçekleştirdiğimiz ve B2B-B2C segmentlerde içgörülere odaklandığımız araştırmayla yeni fırsatların kapısını araladık.
İş dünyasının 2020 yılındaki yeni yatırım eğilimlerini, hedeflerini ve beklentilerini araştırdık, çarpıcı sonuçlara ulaştık.
Türk iş dünyasının yüzünü global pazarlara dönen "çatı kuruluşu" için Afrika'nın yükselen pazarı Sudan fırsat analizi raporumuzu hazırladık.
Markamız için küresel hazır giyim devlerinin üretim hub'ları olan Türkiye, Bangladeş, Hindistan ve Pakistan "tedarik zincirindeki" fırsatları araştırdık.
Lider motor komponentleri üreticisi için dünyanın otomotiv üretim üssü Almanya'da tedarik zincirlerinin sunduğu fırsatları araştırdığımız B2B projemizi başarıyla tamamladık.
AGS Global olarak sektörünün köklü ve lider oyuncusu markamız için Türkiye'nin en kapsamlı B2B lojistik araştırmasına imza atmış olmanın haklı gururu ve mutluluğu içerisindeyiz. 130+ ülkede marka araştırmalarımız sürüyor.
Yatırımcımız için tekstil & hazır giyim sektörünün küresel başkentinde hayata geçireceği gayrimenkul projesi öncesinde zorlu B2B segmentte potansiyel talebi ölçtük, özgün stratejik aksiyon önerilerimizle "içgörü odaklı" kılavuzluk yaptık.
AGS Global olarak "altyapı yatırımları" alanında uzmanlaşmış STK'mız için Türkiye genelinde yürüttüğümüz kapsamlı ve çok yöntemli algı araştırmasıyla kamuoyunun nabzını tuttuk, birlikte değerli içgörülere yelken açtık.
Önde gelen e-ticaret sitesi markamız için yükselen B2B segmentte Türkiye online ticaret pazarının sunduğu fırsatları analiz ettik.
Türkiye kombi, klima ve şofben pazarında hızla büyüyen ve bünyesindeki birçok "markayı" tüketiciyle buluşturan firmamız için pazarın sunduğu fırsatları "mercek altına" aldık.
Yatırımcı markamızın "yeni ürünü" için Türkiye HoReCa pazarındaki potansiyel fırsatları araştırdık ve "öngörülerimizi" paylaştık.
Türkiye'nin "çatı" bilimsel kuruluşu için gerçekleştirdiğimiz araştırma kapsamında Ege bölgesinde yer alan köylerimizde "tarımsal sulama" fiyatlarına dair beklentilerini araştırdık.
Onbini aşkın üyesiyle Türk iş dünyasının tabana yayılmış temsilcisi olan iş insanları kuruluşunun organize ettiği fuarda katılımcı ve ziyaretçi memnuniyetini araştırdık.
Yatırımcı markamızın otomotiv aksesuarları alanındaki yeni ürünleri için Türkiye pazarındaki fırsatları araştırdığımız projemizi kucak dolusu içgörü sunarak tamamladık.
Yerel marketler için geliştirilen uygulamanın Türkiye pazarında "yatırım öncesi araştırma" sürecini yönettik.
Yatırımcımız için gerçekleştirdiğimiz yatırım öncesi pazar araştırmamızda 16 milyonu aşkın nüfusuyla küresel metropol İstanbul'da ihtisas ürün üretimine uygun OSB ihtiyacına odaklandık.
Lider porselen mutfak eşyaları markamızın iç pazarda B2B ve B2C paydaşlar nezdinde memnuniyet algısını ölçtüğümüz projemizi başarıyla tamamladık.
Spesifik makine üretiminde lider markamızın paydaşları nezdinde imaj ve algısını ölçtüğümüz, kapsamlı B2B araştırma projemizi başarıyla tamamladık.
AGS Global olarak Covid-19 pandemisi kaynaklı kapanma sırasında markalarımız için yol gösterici mini sektör raporlarımızla, "yeni normaldeki" ticari fırsatlara dikkat çektik.
Sektöründe ilklerin altına imza atan orman ürünleri markamızın B2B paydaşlar nezdinde imaj ve algısını ölçtüğümüz içgörü yolculuğumuzu başarıyla tamamladık.
MÜSİAD işbirliğiyle 25 farklı sektörden 340 iş dünyası temsilcisinin katıldığı ve dijital dönüşümün iş süreçlerini etkilerini incelediğimiz kapsamlı bir araştırma gerçekleştirdik.
Sektörün öncü derneği için 48 ülkeden 410 yatırımcıyla gerçekleştirdiğimiz ve odağında Türkiye gayrimenkul pazarına yönelik "yurtdışı yatırımcı içgörüsü" olan araştırmamızı tamamladık. Projemizde B. Krallık ve Türkiye gayrimenkul pazarlarını "rekabet" ve "ilham" kavramları ışığında okuduk.
Lider jant markamız için dünyanın üretim üssü Almanya pazarının B2B ve B2C segmentte sunduğu fırsatlara odaklandığımız kapsamlı araştırmamızı başarıyla sonuçlandırdık.
Kategorisinde küresel lider makine üreticimiz için Almanya ve Türkiye pazarlarının sunduğu ticari fırsatları "içgörü" kadrajına aldığımız kapsamlı B2B araştırmamızı başarıyla tamamladık.
Kişisel koruyucu ekipman sektörünün global devinin, uzun süredir faaliyet gösterdiği Türkiye pazarında marka bilinirliği ve algısını ölçtük.
Yurtdışı yatırımcımız için zincir ev dışı yeme içme pazarındaki fırsatlara odaklandığımız araştırmamızı başarıyla tamamladık.
Türkiye'de son yıllarda hızla büyüyen sağlıklı gazlı içecek kategorisi için yatırım öncesi pazar araştırma projemizi başarıyla tamamladık.
Tüm dünyada olduğu gibi Türkiye'de de yükselen soğuk depolama alanı talebini incelediğimiz projemizi başarıyla tamamladık.
Türk iş dünyasının öncü STK'sı tarafından organize edilen fuara dair katılımcı ve ziyaretçi memnuniyetini araştırdık.
Türkiye'nin dev holdinginin yeni yatırım alanı inşaat malzemeleri, yatırım öncesi araştırma partneri ise AGS Global oldu. İçgörü odaklı danışmanlık hizmeti sunduğumuz partnerimiz için küresel pazarlardaki potansiyelin röntgenini çektik.
Su depoları ve kazanlar sektöründe faaliyet gösteren B2B markamızın çok ülkeli araştırma projesini başarıyla tamamladık, hedef pazarlara yönelik kapsamlı ihracat yol haritasına AGS Global imzası attık.
Zorlu 2024 yılına veda ederken, iş dünyası 2025 yılına gözünü dikmiş durumda. Bağımsız araştırma şirketi AGS Global tarafından 28 Kasım-4 Aralık 2024 tarihleri arasında 231 iş insanının katılımıyla yapılan “İş Dünyası 2025’ten Beklentiler” araştırması, ilgi çekici veriler içeriyor.