Turquality’nin kapsamı sürdürülebilirlikle genişliyor ve program markaların “yeşil dönüşümünü” özendirmeyi hedefliyor. AGS Global Araştırma Kurucusu Ahmet Güler’e göre önümüzdeki dönemde Turquality “yeşil markaların” da süper ligi olacak.
Kurucumuz Ahmet Güler, A Para'da Ekonomi Notları programına katılarak Beyhan İncekara'nın konuğu oldu. Turquality ve global markalaşma serüveni hakkında keyifli ve bilgilendirici bir sohbet gerçekleştirdi.
AGS Global tarafından 2-3 Mayıs 2024 tarihleri arasında Türkiye’nin önde gelen şirketlerinde çalışan 206 beyaz yakalıyla online yöntemle gerçekleştirilen araştırma, aynı zamanda ekonomik birer aktör olan beyaz yakalıların Türkiye futbol ortamına bakışına odaklanıyor.
İçgörü ekibimizden C. Cemre Bozkurt'un, reklam araştırmalarında mükemmele giden yolculuğu ve AGS Global'in pre-test ve post-test alanındaki yaklaşımını kaleme aldığı yeni blogu yayında. Keyifli okumalar.
Kurucu CEO'muz Ahmet Güler, TRT Radyo 1'de bir klasik haline gelmiş Ekonomi Günlüğü programında "Turquality ve Markalaşma Perspektifi" hakkında keyifli bir sohbet gerçekleştirdi.
Kurucumuz Ahmet Güler, ST Endüstri Radyo'da Çetin Ünsalan'ın "İşte Bunu Konuşalım" programında "İş Dünyasının Yerel Seçim Sonrası Ekonomiden Beklentileri" araştırmamız hakkında kamuoyunu bilgilendirdi.
AGS Global tarafından Türkiye’nin önde gelen sanayi ve ticaret şehirlerinde 211 iş insanıyla gerçekleştirilen araştırma, iş dünyasının seçim sonrası ekonomiden beklentilerine odaklanıyor.
Küresel FMCG devinin radarına Türkiye girerken, 85 milyon+ nüfusa sahip pazarda dağıtım kanallarına yönelik içgörü partneri ise AGS Global oldu. Sunduğumuz yatırım öncesi raporla Türkiye FMCG pazarına dair stratejik öneriler sunduk.
2011 yılından bu yana Turquality kapsamında 130'dan fazla hedef pazarda içgörü odaklı B2C ve B2B araştırmalar yapan AGS Global Araştırma kurucusu ve CEO'su Ahmet Güler’e göre 2024 Turquality’nin yılı olacak.
Yeni ekonomi yönetiminin birbiri ardına sıkılaşma hamleleri yaptığı ve enflasyon, işsizlik gibi başlıklarla ilgili veri akışının önem kazandığı süreçte iş dünyasının TÜİK ve veri şeffaflığına ilişkin algısı ve beklentilerini araştırdık.
Dünyada devlet destekli ilk ve tek markalaşma programı olması itibariyle Turquality, firmalar açısından “markalaşma yolculuğunda” gerçek bir kılavuz olmanın yanı sıra, aynı zamanda bir “süper teşvik" programıdır.
Kurucumuz Ahmet Güler, ST Endüstri Radyo'da Çetin Ünsalan'ın "İşte Bunu Konuşalım" programında "Beyazların 2024'e Bakışı" araştırmamız ve çalışan deneyimi hakkında ilgi çekici verileri yorumladı.
Türkiye'nin dev holdinginin yeni yatırım alanı inşaat malzemeleri, yatırım öncesi araştırma partneri ise AGS Global oldu. İçgörü odaklı danışmanlık hizmeti sunduğumuz partnerimiz için küresel pazarlardaki potansiyelin röntgenini çektik.
Kurucu CEO'muz Ahmet Güler, EkoTürk TV'de "Gün Ortası" programında Ahu Orakçıoğlu'nun konuğu oldu ve beyaz yakalıların 2024'ten beklentilerini ele alan kapsamlı araştırmamızın sonuçlarını kamuoyuyla paylaştı.
Cumhuriyetimizin 100. yılı olan ve Yüzyılın Felaketi'ne şahitlik ettiğimiz 2023’ü geride bırakıp 2024’e girerken, Türkiye’deki şirketlerin bel kemiği niteliğindeki beyaz yakalıların yeni yıla ilişkin düşünce ve beklentilerini incelediğimiz araştırmamızı yayınladık.