Dünyanın devlet destekli ilk ve tek markalaşma programı Turquality ve bilişimin yıldızları için E-Turquality kapsamında, özgün ve yetkin metodolojimizle hedef pazarlarda markalarımıza kapsamlı raporlar sunuyoruz. Siz de Türk markalarının süper ligine araştırmanın gücüyle dahil olun.
AGS Global, Türkiye'nin her noktası ve dünyada 130'dan fazla hedef pazarda B2B veya B2C sektör fark etmeksizin marka bilinirlik ve algı araştırmalarında müşterilerine destek sunuyor.
Dünyanın 130'dan fazla ülkesinde her sektörden ihracatçılarımız için fırsatları araştırıyor, hedef pazardaki ihtiyacı 360° bütünsel bir yaklaşımla analiz ediyor ve stratejik yol haritaları hazırlıyoruz.
Marka sağlığı takip (tracking) araştırmaları ile talep, imaj, tüketici profili, sadakat şekli, rakipler gibi göstergelerden hareketle markanızın pazardaki güncel durumunu izleyin, stratejik karar ve aksiyonlarınızın markanıza etkisini ölçün.
Müşteri, bayi ve tedarikçilerinizin ürün ve hizmetlerinize dair beğeni, eleştiri ve tavsiyelerine dair gerçek içgörüye açılan kapı olan memnuniyet ve NPS araştırmaları ile marka elçileri yaratabilir, kısa, orta ve uzun vadeli planlar hazırlayabilir ve aksiyon alabilirsiniz.
Global ekonominin kalbi olan tedarik zincirlerindeki dönüşümle birlikte hızla büyüyen B2B segment; firmalar açısından büyük fırsatlar sunarken, B2B Araştırmalar bu fırsatlara global düzeyde ışık tutuyor.
Medya ve Reklam Araştırmaları ile markanızın reklam kampanyalarının amacına ulaşıp ulaşmadığını, satışa etkisini, hedef kitle üzerindeki izlenimini, rakiplerinden ayrışma gücünüzü ve kanal etkinliğine dair içgörülere erişin, medya planlamanızı doğru yapın.
Kurumsal itibar araştırmaları; kurum değer ve politikalarını belirleyen özgün bir itibar yönetimin en önemli göstergesidir. Doğru itibar yönetimi stratejileri hayata geçirilmediğinde, kurumunuzun itibarı rakipleriniz tarafından yönetilir.
AGS Global olarak müşterilerimize sunduğumuz yatırım öncesi pazar araştırma çalışmaları ile hedef kitleyi yetkinlikle resmediyor, pazardaki fırsatlara ışık tutuyor ve öngörülebilirliği artırıyoruz.
Markanız için sosyolojiden antropolojiye, finanstan pazarlamaya disiplinerarası yetkinlikle Türkiye'nin her noktasında ve dünyanın 130'dan fazla ülkesinde hedef kitlenizin yaşam tarzını oluşturan desenlere odaklanıyor, onları segmente ediyoruz.
KOBİ'leri yurtdışı hedef pazarlarda başarıya ulaştıracak Pazara Giriş Projesi'nin hazırlanmasında akredite yönetim danışmanı AGS Global'den destek alın, firmanızın durumunu ve pazarınızı tanıyarak kesintisiz global büyüme yolculuğuna odaklanın.
Sosyo-ekonomik araştırmalarla, kamuoyunun gerçek talep ve beklentilerinin hangi yöne evrildiğini, toplumsal dip dalgaları güçlü içgörüler ışığında okuyun; kamuoyuna vereceğiniz mesajı doğru seçin.
Günümüz dinamik kanal yapısında tüketicinin dünyasını anlamak ve doğru pazarlama mesajları iletebilmek hiç olmadığı kadar zor. Alışverişçi davranış araştırmalarının sunduğu içgörüler ile tüketicinizin gizemli dünyasına açılan kapıyı aralamak ise sizin elinizde.
Müşteri ve satış noktası dünyasındaki içgörülerden ilham alarak karmaşık fiyatlandırma eğilimlerini açıklığa kavuşturun, ürününüzün ya da hizmetinizin pazardaki gerçek değerini belirleyecek fiyatlandırma stratejileri kurgulayarak rekabette öne geçin.
Hedef kitlenizin satın alma, algılama ve kullanım kalıplarını inceleyerek gelecekteki satın alma yolculuğunu daha yakından tanıyın, ürün ve hizmetlerinizin hedef kitle nezdinde cazibesini artırın ve pazar fırsatlarına odaklanın.
Ürün testi araştırmaları, yeni bir ürünü piyasaya sürmeden önce tüketici tepkilerinin ve deneyiminin ölçülmesine dayanmaktadır. Bütünsel olarak ürünün özellikleri, güçlü ve zayıf yönlerinin tüketiciler tarafından değerlendirilmesi sonucunda ürün mükemmeliyet kazanır.
Üreticiden başlayıp toptancı, bayi, büyük ve küçük perakendeci ve tüketiciye kadar ulaşan bir ağı kapsayan dağıtım kanalları günümüz ekonomisinde merkezi öneme sahip. Siz de bu serüvendeki etkinliğinizi ölçün, dağıtım kanallarınızdaki yetkinliğinizi artırın.
Günümüz rekabet ortamında başarılı olmanın yolu birçok cephede aynı anda memnuniyeti sağlamaktan geçiyor. İç müşteri olarak çalışanınızın beklenti ve memnuniyet düzeyine kulak verin; başarınızı sürdürülebilir kılın.
Medikal sektöründe ürününüzün ya da hizmetinizin potansiyeli nedir? Rekabetçiliğin anahtarına nasıl ulaşabilirsiniz? Hekim, hasta ve sektördeki diğer paydaşların deneyiminden süzülen içgörülere dayalı medikal araştırmalar ile bunu öğrenebilirsiniz.
Gizli müşteri araştırmaları ile kurumunuza dışarıdan bir gözle bakın, eksiklerinizi görün, rakiplerinizle benchmark yapma imkanı elde edin, hizmet kalitenizi yükseltin ve sürdürülebilir müşteri sadakatine ulaşın.
Gerçek ve güçlü içgörüler ile kampanyanızın etkinliğini ölçün; hedef kitlenizi, mecranızı, kampanya dilinizi, reklam planınızı ve bütçenizi etkin şekilde yönetin.