"Bir Türk Markası Nasıl Global Markaya Dönüşebilir?" sorusunu Kurucu Ortağımız Abdülkadir Sıcakyüz cevapladı.
Kurucu CEO'muz Ahmet Güler, TRT Radyo 1'de bir klasik haline gelmiş Ekonomi Günlüğü programında "Turquality ve Markalaşma Perspektifi" hakkında keyifli bir sohbet gerçekleştirdi.
2011 yılından bu yana Turquality kapsamında 130'dan fazla hedef pazarda içgörü odaklı B2C ve B2B araştırmalar yapan AGS Global Araştırma kurucusu ve CEO'su Ahmet Güler’e göre 2024 Turquality’nin yılı olacak.
Türkiye'nin önde gelen yatak markası müşterimizin tüketici nezdinde bilinirlik ve algı araştırmasını başarıyla sonuçlandırdık, tüketiciye giden yolu kısalttık.
Türkiye'nin dev gıda markasının marka bilinirlik ve algı araştırmasına AGS Global imzasını attık, markamızı tüketici evrenindeki güncel konumu ve alacağı aksiyonlar hakkında eşsiz içgörülerle donattık.
Önde gelen e-ticaret sitesi markamız için yükselen B2B segmentte Türkiye online ticaret pazarının sunduğu fırsatları analiz ettik.
Türkiye'nin yükselen kozmetik ürünleri markası müşterimizin Türkiye pazarındaki bilinirliği ve algısını araştırdığımız projemizi tamamladık.
Lider porselen mutfak eşyaları markamızın iç pazarda B2B ve B2C paydaşlar nezdinde memnuniyet algısını ölçtüğümüz projemizi başarıyla tamamladık.
Türkiye pazarında kategorisinde lider yerli zincir fast-food markamızın bilinirlik ve algı araştırmasında mutlu sona ulaştık.
Plastik inşaat malzemeleri sektörünün öncü markasının, Türkiye geneli bayi & satış noktaları nezdinde imaj ve algısına odaklandığımız kapsamlı B2B araştırma projemizde mutlu sona ulaştık.
Yeni yılda yeni markalarla yolculuğumuzu sürdürüyoruz. Bu defa sağlık markamızın hizmet alanlar nezdinde bilinirlik ve algı araştırma projesini tamamladık.
Küresel güvenlik sistemleri markamızın Türkiye'deki güvenlik sistemi kullanıcıları nezdinde marka bilinirlik ve algı araştırmasını başarıyla gerçekleştirdik.
Türkiye'nin iki büyük şehrinde, kentsel paydaşlık kavramı ışığında altyapı hizmetlerinden memnuniyeti ölçtüğümüz çalışmamızı başarıyla tamamladık.