Yerli Zincir Fast-Food Markamızın Bilinirlik ve Algı Araştırmasını Tamamladık
Türkiye pazarında kategorisinde lider yerli zincir fast-food markamızın bilinirlik ve algı araştırmasında mutlu sona ulaştık.
2019 yılı sonunda 75 milyar TL'ye yaklaşan Türkiye ev dışı yeme-içme pazarının yaklaşık 22 milyar TL'sini zincir yeme-içme restoranları oluşturuyor. 2024'e kadar 25 milyar TL'yi geride bırakması beklenen pazar özellikle "franchise" temelli büyüme modeliyle büyük fırsatlar vaat ediyor.
AGS Global olarak kategorisinde "yükselen" yerli zincir fast-food markamızın tüketici nezdinde algısını ölçtüğümüz projemizi başarıyla tamamladık. Mutlu markamızı, "doğru içgörülerle oluşturulmuş gerçek bir öngörüyle tanıştırmanın" mutluluğu içerisindeyiz.
Büyük bir mutlulukla duyuruyoruz ki; ev dışı yeme içme markamız artık "mutlu markalar" ailemizin yeni üyesi..
AGSScore: Marka Bilinirlik ve Algı Araştırmaları ile B2C ya da B2B fark etmeksizin, Türkiye'nin her noktası ve 100'e yakın global pazarda markanızın bilinirliğini ve algısını ölçün, gerçek içgörünün ışığında rakiplerinizi geride bırakın.