Bilgi Talep Formu

Yurtdışı Yatırımcımız İçin Türkiye Ev Dışı Yeme İçme Pazarındaki Fırsatları Araştırdık

Yurtdışı yatırımcımız için zincir ev dışı yeme içme pazarındaki fırsatlara odaklandığımız araştırmamızı başarıyla tamamladık.
blog image

Covid-19 krizi ve enflasyonist baskı etkisiyle 2020 yılında %30'un üzerinde kan kaybeden Türkiye ev dışı yeme-içme pazarının, 2025’e kadar yıllık ortalama %18,3 büyümeyle 125 milyar TL'nin üzerinde bir hacme erişmesi bekleniyor. Bir diğer deyişle; genç nüfus, ev dışı yeme içmenin bir yaşam tarzı olması ve buna ayrılan bütçe, organize perakende alanları, franchising sektörü, dijitalleşme ve Covid-19 sonrası yeni çalışma biçimleri gibi uzun bir liste sayesinde Türkiye ev dışı yeme içme pazarının birçok ülkeye göre daha güçlü bir büyümeyle arenaya geri dönmesi işten bile değil! Bu periyotta yerli ve yabancı zincir markaların ise pazarda paylarını artırması bekleniyor. 

AGS Global olarak yurtdışı yatırımcımız için Türkiye ev dışı yeme içme pazarındaki fırsatları araştırdık, sunduğumuz kapsamlı içgörü seti ışığında yatırım sürecini tüm boyutlarıyla öngörülebilir kıldık

 

AGSStrategy: Yatırım Öncesi Pazar Araştırmaları hizmetlerinden faydalanın; yatırım yapacağınız pazarı öngörülebilir, yatırımınızı değerli kılın..

Markalar Yeşil İhracatla Büyüyecek

01 Ağustos 2024 | BÜLTEN

Flash Haber'de İşin Seyri'ne Konuk Olduk

25 Eylül 2023 | BASINDA AGS

Gençlik: Algılar ve Ötesi

02 Aralık 2020 | BLOG

TVNET "Makroskop" Programına Konuk Olduk

30 Mayıs 2020 | BASINDA AGS

17. MÜSİAD Expo'da Yerimizi Aldık

25 Kasım 2018 | BÜLTEN

İş Dünyası ABD'ye Güvenmiyor

06 Şubat 2018 | BÜLTEN

AGS Global, TÜAD Ailesine Katıldı

01 Aralık 2017 | BÜLTEN

Bir Öykü.. AGS Global

05 Ekim 2011 | BLOG

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız