Yurtdışı Yatırımcımız İçin Türkiye Ev Dışı Yeme İçme Pazarındaki Fırsatları Araştırdık
Yurtdışı yatırımcımız için zincir ev dışı yeme içme pazarındaki fırsatlara odaklandığımız araştırmamızı başarıyla tamamladık.
Covid-19 krizi ve enflasyonist baskı etkisiyle 2020 yılında %30'un üzerinde kan kaybeden Türkiye ev dışı yeme-içme pazarının, 2025’e kadar yıllık ortalama %18,3 büyümeyle 125 milyar TL'nin üzerinde bir hacme erişmesi bekleniyor. Bir diğer deyişle; genç nüfus, ev dışı yeme içmenin bir yaşam tarzı olması ve buna ayrılan bütçe, organize perakende alanları, franchising sektörü, dijitalleşme ve Covid-19 sonrası yeni çalışma biçimleri gibi uzun bir liste sayesinde Türkiye ev dışı yeme içme pazarının birçok ülkeye göre daha güçlü bir büyümeyle arenaya geri dönmesi işten bile değil! Bu periyotta yerli ve yabancı zincir markaların ise pazarda paylarını artırması bekleniyor.
AGS Global olarak yurtdışı yatırımcımız için Türkiye ev dışı yeme içme pazarındaki fırsatları araştırdık, sunduğumuz kapsamlı içgörü seti ışığında yatırım sürecini tüm boyutlarıyla öngörülebilir kıldık
AGSStrategy: Yatırım Öncesi Pazar Araştırmaları hizmetlerinden faydalanın; yatırım yapacağınız pazarı öngörülebilir, yatırımınızı değerli kılın..