Yolculuğumuz Başladı.. Bizi Yakından Tanıyın..
İstanbul merkezli yerli ve özgün bir marka, pazar ve pazarlama araştırma firması olarak "içgörü peşinde tutku dolu yolculuğumuz" başladı. Siz de bizi ve yolculuğumuzun şifrelerini yakından tanıyın, "mutlu markalar" ailemize katılın.
Biz Kimiz?
Yerli ve özgün bir araştırma şirketi olarak Türk markalarının dünyanın birçok ülkesinde araştırma partneri ve global markalaşma serüveninde yol arkadaşıyız.
İstanbul merkezli olmasının gururuyla sınıraşırı şubeleşmeye giden ilk ve tek Türk araştırma şirketiyiz.
Uzman ekibimiz, teknolojik altyapımız, butik çözümlerimiz ve ortak akıl prensibimizle doğru veri, içgörü ve aksiyon stratejilerini en kısa sürede, en uygun maliyetle müşterimiz olan "mutlu markalara" sunmayı amaçlıyoruz.
Otomotivden turizme, dayanıklı tüketimden finansal hizmetlere, gayrimenkulden lojistiğe, teknolojiden sağlığa kadar geniş sektörel yelpazede zengin bir "mutlu marka" portföyüne sahip olmayı hedefliyoruz.
Ne Yapıyoruz? Nasıl Yapıyoruz?
Klasik bir araştırma şirketi değil, araştırmaya dayalı çözüm üreten bir stratejik planlama kuruluşuyuz. Bünyemizde yer alan farklı disiplinlerden uzmanlarımızla küresel ölçekteki trendleri takip ederek içgörü odaklı araştırmalar ve stratejik çözümler üretiyoruz.
Firmalarımızın Global Markalaşma Serüvenine Katkı Sunuyoruz
Türk firmalarının global markalaşma serüveninde gerçek bir yol arkadaşı olarak çabamız bizatihi Türkiye’nin global bir marka olması içindir.
Stratejik Çözümler Üretiyoruz
Türk firmalarının yurtdışına açılmasında çok önemli bir unsur olan “hedef pazar” ve TURQUALITY® araştırmalarını dünyanın birçok ülkesinde gerçekleştirerek, markalara hedef pazara giriş ve tutunmaya yönelik stratejik yol haritaları sunuyoruz.
Çünkü;
- Türkiye markasının potansiyelini iyi tanıyoruz
- Bu topraklarda yaşayanların daha müreffeh bir hayatı hak ettiğini düşünüyoruz
- Bunun için tüm kaynaklarını seferber ediyoruz
- Markalar için sunduğumuz çözümlerde dostluğun birleştirici gücünden ilham alıyoruz
Siz de AGSSphere: Global Pazar Araştırmaları ile erken davranarak hedef pazarınızdaki potansiyelinizi daha iyi anlayabilir, fırsatlara odaklanabilir, pazar payınızı artırarak rakiplerinizi geride bırakabilirsiniz.