Bilgi Talep Formu

Tatlı Konseptli Köklü Zincir Markamızın Çok Ülkeli Marka ve Pazar Araştırmalarını Tamamladık

Geleneksel Türk tatlıları ile başladığı yolculuğunda bugün önemli bir zincir markaya dönüşen müşterimizin altı hedef pazardaki araştırmalarını "tatlı sonla" tamamladık.
blog image

Geçmişi 150 yıla varan geleneksel lezzetleri ile Türkiye'nin önde gelen tatlı-şekerleme üreticilerinden markamızın yeni dönemde yurtdışı pazarlara açılma stratejisini tüketici içgörüleriyle desteklediğimiz araştırma projelerimizin odağında Türkiye, Almanya, İngiltere, Çin, Hindistan ve Birleşik Arap Emirlikleri pazarları yer aldı. Araştırmalarımızla lider markamızın uluslararası pazarlara açılması için yol haritası oluşturduk.

Ne mutlu ki bize; zincir markamız artık "mutlu markalar" ailemizin yeni üyesi..

 

AGSSphere: Global Pazar Araştırmaları ile erken davranarak hedef pazarınızdaki potansiyelinizi daha iyi anlayabilir, fırsatlara odaklanabilir, pazar payınızı artırarak rakiplerinizi geride bırakabilirsiniz.

Markalar Yeşil İhracatla Büyüyecek

01 Ağustos 2024 | BÜLTEN

Flash Haber'de İşin Seyri'ne Konuk Olduk

25 Eylül 2023 | BASINDA AGS

Gençlik: Algılar ve Ötesi

02 Aralık 2020 | BLOG

TVNET "Makroskop" Programına Konuk Olduk

30 Mayıs 2020 | BASINDA AGS

17. MÜSİAD Expo'da Yerimizi Aldık

25 Kasım 2018 | BÜLTEN

İş Dünyası ABD'ye Güvenmiyor

06 Şubat 2018 | BÜLTEN

AGS Global, TÜAD Ailesine Katıldı

01 Aralık 2017 | BÜLTEN

Bir Öykü.. AGS Global

05 Ekim 2011 | BLOG

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız