Tatlı Konseptli Köklü Zincir Markamızın Çok Ülkeli Marka ve Pazar Araştırmalarını Tamamladık
Geleneksel Türk tatlıları ile başladığı yolculuğunda bugün önemli bir zincir markaya dönüşen müşterimizin altı hedef pazardaki araştırmalarını "tatlı sonla" tamamladık.
Geçmişi 150 yıla varan geleneksel lezzetleri ile Türkiye'nin önde gelen tatlı-şekerleme üreticilerinden markamızın yeni dönemde yurtdışı pazarlara açılma stratejisini tüketici içgörüleriyle desteklediğimiz araştırma projelerimizin odağında Türkiye, Almanya, İngiltere, Çin, Hindistan ve Birleşik Arap Emirlikleri pazarları yer aldı. Araştırmalarımızla lider markamızın uluslararası pazarlara açılması için yol haritası oluşturduk.
Ne mutlu ki bize; zincir markamız artık "mutlu markalar" ailemizin yeni üyesi..
AGSSphere: Global Pazar Araştırmaları ile erken davranarak hedef pazarınızdaki potansiyelinizi daha iyi anlayabilir, fırsatlara odaklanabilir, pazar payınızı artırarak rakiplerinizi geride bırakabilirsiniz.