Tatlı Bir Strateji: Fındık Ezmesi ve Kreması İçin Çok Ülkeli Pazar Analizi
Yüksek katma değerli işlenmiş tarım ürünleri alanında global ölçekte büyüyen Türk markası, AGS Global iş birliğiyle fındık ezmesi ve fındık kreması kategorilerinde Türkiye, BAE, Almanya, Çin ve Rusya’da stratejik pazar araştırmaları gerçekleştirdi.
Yüksek katma değerli işlenmiş tarım ürünleri alanında global ölçekte büyüyen Türk markası, AGS Global iş birliğiyle Türkiye, BAE, Almanya, Çin ve Rusya’da nihai hedefi olan Turquality yolculuğunu veri ve içgörü odaklı destekleyen stratejik pazar araştırmaları gerçekleştirdi.
Araştırmalar kapsamında her ülkenin kültürel, ekonomik ve tüketimsel farklılıkları dikkate alınarak; tüketici alışkanlıkları, tat profili tercihleri, marka bilinirliği, kategoriye giriş bariyerleri ve yerel rekabet dinamikleri çok boyutlu olarak analiz edildi.
AGS Global, bu çok ülkeli çalışmada niteliksel ve niceliksel metodolojileri harmanlayarak yalnızca bugünün değil, geleceğin tüketim eğilimlerine de ışık tuttu. Çin ve BAE gibi yükselen pazarların ithalat hassasiyetleri, Almanya ve Rusya gibi doymuş pazarlarda farklılaşma dinamikleri ve Türkiye'deki yerli algısı bu kapsamda detaylı biçimde değerlendirildi.
Elde edilen bulgular, markanın global ölçekli büyüme stratejilerinin şekillenmesinde, pazar önceliklerinin netleştirilmesinde ve inovatif ürün geliştirme süreçlerinde yol gösterici oldu.
AGS Global, bu proje ile birlikte tarım tabanlı gıda markalarının küresel rekabet yolculuğuna veri temelli yön veren bir içgörü ortağı olduğunu bir kez daha ortaya koydu.
AGS Global'in "mutlu markalar" ailesi istikrarlı büyüme yolculuğunu sürdürdü.
Siz de bu ailenin bir parçası olun, dünyanın 150'den fazla ülkesinde ve Türkiye'nin her noktasında fırsatların kapısını aralayın.
AGSSphere: Global Pazar Araştırmaları ile erken davranarak hedef pazarınızdaki potansiyelinizi daha iyi anlayabilir, fırsatlara odaklanabilir, pazar payınızı artırarak rakiplerinizi geride bırakabilirsiniz.