Sıvı Altının Peşinde Yükselen Pazarları Kadraja Aldık
Köklü ve lider markamız için küresel zeytinyağı tüketiminin dörtte birini gerçekleştiren altı pazar ABD, Çin, Almanya, B. Krallık, Kanada ve Türkiye'de içgörünün peşine düştük.
Dünya perakende zeytinyağı pazarının hacmi 2019 yılı sonunda 15,7 milyar $'ı geride bırakmış durumda. Tüketicilerin sağlıklı yaşama dair artan farkındalığı ve Akdeniz diyetinin her geçen gün daha fazla sofraya konuk olmasıyla yükselen zeytinyağı tüketimine Covid-19 pandemisinin yarattığı sağlık endişesinin de pozitif katkı sağlaması bekleniyor. Tam da bu konjonktürde dünyanın zeytinyağı üretim merkezi Akdeniz çanağının en önemli aktörlerinden olan Türkiye, küresel pazarlardan her geçen yıl daha çok pay almak yönünde girişimlerini sürdürüyor. Doğrusu köklü ve lider zeytinyağı markası müşterimizin de motivasyonu bu yöndeydi.
Biz de AGS Global olarak markamız için dünya zeytinyağı tüketiminin dörtte birinin gerçekleştiği pazarlarda tüketici içgörüsünün peşinde düştük; marka algı & bilinirlik çalışmalarımızla Türkiye ve Almanya pazarlarını mercek altına almanın yanı sıra, dünyanın en büyük zeytinyağı tüketicilerinden ABD, tüketicinin alışveriş sepetinde zeytinyağının güçlü bir konuma sahip olduğu B. Krallık ve Kanada, "geleceğin en büyük zeytinyağı pazarı" olarak takdim edilen Çin pazarlarını araştırmalarımız kapsamında kadraja aldık.
AGS Global olarak "sıvı altının" peşinde dünya tüketiminin dörtte birini gerçekleştiren pazarlardan mutlu markamıza kılavuzluk edecek gerçek içgörü ile dönmenin heyecanı içerisindeyiz.
Ve büyük bir mutlulukla duyuruyoruz ki; zeytinyağı markamız artık "mutlu markalar" ailemizin yeni üyesi..
AGSSphere: Global Pazar Araştırmaları ile erken davranarak hedef pazarınızdaki potansiyelinizi daha iyi anlayabilir, fırsatlara odaklanabilir, pazar payınızı artırarak rakiplerinizi geride bırakabilirsiniz.