Lider Şekerleme Markasının Çok Ülkeli Projesinde İmzamız Var
Türkiye'nin lider şekerleme markası için gerçekleştirdiğimiz çok ülkeli araştırma projesi kapsamında ABD, Almanya ve Polonya'da tüketicilerin anlam dünyasına odaklandık ve pazarda derinleşme odaklı içgörüler süzdük.
Yerkürede her yaştan milyarlarca tüketici gün içerisinde atıştırmalıklar sayesinde "tatlı kaçamaklar" gerçekleştiriyor. Bu doğrultuda, 2021 yılı sonunda dünyada şekerleme pazarı 200 milyar doları geride bırakmış durumda. Covid-19 ile birlikte hane tüketiminin artması ve geleneksel şeker yerine sağlıklı seçenekler bu yolculuğu yeni bir patikayla tanımlamış durumda. Çocukları için en iyisini düşünen ebeveynlerin talepleri de hızla büyüyen pazarın geleceğini şekillendiriyor.
Biz de AGS Global olarak yürüttüğümüz çok ülkeli projemiz kapsamında; ABD, Almanya ve Polonya'da çocukların ve ebeveynlerin şekerleme ile ilgili anlam dünyasına odaklandık ve pazarda derinleşme odaklı içgörüler süzdük. Kısacası Türkiye'nin dev şekerleme markasının globalleşme yolculuğunun yeni evresi için işaret fişeği yaktık.
AGS Global'in "mutlu markalar" ailesi, lider şekerleme markamızın katılımıyla çok daha büyük ve heyecan verici..
AGSSphere: Global Pazar Araştırmaları ile erken davranarak hedef pazarınızdaki potansiyelinizi daha iyi anlayabilir, fırsatlara odaklanabilir, pazar payınızı artırarak rakiplerinizi geride bırakabilirsiniz.