Bilgi Talep Formu

Lider Şekerleme Markasının Çok Ülkeli Projesinde İmzamız Var

Türkiye'nin lider şekerleme markası için gerçekleştirdiğimiz çok ülkeli araştırma projesi kapsamında ABD, Almanya ve Polonya'da tüketicilerin anlam dünyasına odaklandık ve pazarda derinleşme odaklı içgörüler süzdük.
blog image

Yerkürede her yaştan milyarlarca tüketici gün içerisinde atıştırmalıklar sayesinde "tatlı kaçamaklar" gerçekleştiriyor. Bu doğrultuda, 2021 yılı sonunda dünyada şekerleme pazarı 200 milyar doları geride bırakmış durumda. Covid-19 ile birlikte hane tüketiminin artması ve geleneksel şeker yerine sağlıklı seçenekler bu yolculuğu yeni bir patikayla tanımlamış durumda. Çocukları için en iyisini düşünen ebeveynlerin talepleri de hızla büyüyen pazarın geleceğini şekillendiriyor.

Biz de AGS Global olarak yürüttüğümüz çok ülkeli projemiz kapsamında; ABD, Almanya ve Polonya'da çocukların ve ebeveynlerin şekerleme ile ilgili anlam dünyasına odaklandık ve pazarda derinleşme odaklı içgörüler süzdük. Kısacası Türkiye'nin dev şekerleme markasının globalleşme yolculuğunun yeni evresi için işaret fişeği yaktık. 

AGS Global'in "mutlu markalar" ailesi, lider şekerleme markamızın katılımıyla çok daha büyük ve heyecan verici..  

 

AGSSphere: Global Pazar Araştırmaları ile erken davranarak hedef pazarınızdaki potansiyelinizi daha iyi anlayabilir, fırsatlara odaklanabilir, pazar payınızı artırarak rakiplerinizi geride bırakabilirsiniz.

Markalar Yeşil İhracatla Büyüyecek

01 Ağustos 2024 | BÜLTEN

Flash Haber'de İşin Seyri'ne Konuk Olduk

25 Eylül 2023 | BASINDA AGS

Gençlik: Algılar ve Ötesi

02 Aralık 2020 | BLOG

TVNET "Makroskop" Programına Konuk Olduk

30 Mayıs 2020 | BASINDA AGS

17. MÜSİAD Expo'da Yerimizi Aldık

25 Kasım 2018 | BÜLTEN

İş Dünyası ABD'ye Güvenmiyor

06 Şubat 2018 | BÜLTEN

AGS Global, TÜAD Ailesine Katıldı

01 Aralık 2017 | BÜLTEN

Bir Öykü.. AGS Global

05 Ekim 2011 | BLOG

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız