Sağlık Markamız İçin Özbekistan ve Gürcistan Pazarlarına Odaklandık
Köklü ve lider sağlık markamız için Türkiye'nin hedef medikal turizm pazarlarından Özbekistan ve Gürcistan'daki fırsatlara odaklandığımız araştırmalarımızı başarıyla tamamladık, markamızı AGS Global'in stratejik içgörüleriyle tanıştırdık.
Sağlık yatırımcısı markamız Turquality yolculuğunda yükselen pazarlar Özbekistan ve Gürcistan'da bir an önce stratejik fırsatları tanımak, gelişme alanlarını ve bariyerleri daha iyi anlamak ve bu sayede coğrafi varlığı ve cirosunu büyütmek istiyordu. Onlara ancak verilerle örülmüş kritik içgörüler ve elbette AGS Global'in Turquality pazar araştırmaları alanında geliştirdiği eşsiz know-how yardımcı olabilirdi.
Biz de vizyonunu tüm dünyaya "şifa dağıtmak" olarak belirlemiş markamızla işbirliği yaparak yükselen pazarlar Özbekistan ve Gürcistan'da sınırı aşırı sağlık hizmeti alanların zihin dünyasına ve alışkanlıklarına ışık tuttuğumuz uçtan uca projeye imza attık. Pazardaki güçlü ve zayıf yanlar ile fırsat ve tehditleri karar vericiler için "veri odaklı" bir yaklaşımla ortaya çıkardık.
Markamızla ilham verici Turquality kapsamında birlikte yol yürümekten dolayı gururluyuz. Sırada çıtayı her zamankinden daha yükseğe çıkartmak, yeni global pazarlarda hızla yükselmek hedefi var.
Siz de bu ailenin bir parçası olun, dünyanın 150'den fazla ülkesinde ve Türkiye'nin her noktasında fırsatların kapısını aralayın.
AGSSphere: Global Pazar Araştırmaları ile erken davranarak hedef pazarınızdaki potansiyelinizi daha iyi anlayabilir, fırsatlara odaklanabilir, pazar payınızı artırarak rakiplerinizi geride bırakabilirsiniz.