Bilgi Talep Formu

Porselen Markamızın Çok Ülkeli Projesinde İçgörüyü Keşfettik

Porselen sektörünün küresel oyuncusu markamız için yürüttüğümüz çok ülkeli proje kapsamında; İtalya, Bulgaristan ve Belçika pazarlarında tüketici içgörüsüne odaklandık.
blog image

Porselen ev eşyalarına olan talep tüm dünyada hızla büyürken, üretim üssü olan Türkiye'de markalar için fırsatlar artıyor. Biz porselen sektöründe küreselleşmiş markamız için iç pazarda marka bilinirliği ve algısını ölçerken; İtalya, Belçika ve Bulgaristan pazarlarının tüketici içgörüsü ışığında sunduğu fırsatlara odaklandığımız projemizi başarıyla tamamladık. 

Markamızı "doğru içgörülerle oluşturulmuş gerçek bir öngörüyle" tanıştırmanın ve "mutlu markalar" ailemizi yeni üyesi yapmanın mutluluğu içerisindeyiz.

 

AGSSphere: Global Pazar Araştırmaları ile erken davranarak hedef pazarınızdaki potansiyelinizi daha iyi anlayabilir, fırsatlara odaklanabilir, pazar payınızı artırarak rakiplerinizi geride bırakabilirsiniz.

Markalar Yeşil İhracatla Büyüyecek

01 Ağustos 2024 | BÜLTEN

Flash Haber'de İşin Seyri'ne Konuk Olduk

25 Eylül 2023 | BASINDA AGS

Gençlik: Algılar ve Ötesi

02 Aralık 2020 | BLOG

TVNET "Makroskop" Programına Konuk Olduk

30 Mayıs 2020 | BASINDA AGS

17. MÜSİAD Expo'da Yerimizi Aldık

25 Kasım 2018 | BÜLTEN

İş Dünyası ABD'ye Güvenmiyor

06 Şubat 2018 | BÜLTEN

AGS Global, TÜAD Ailesine Katıldı

01 Aralık 2017 | BÜLTEN

Bir Öykü.. AGS Global

05 Ekim 2011 | BLOG

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız