Plastik Sektörünün Öncü Markasının İmaj ve Algısını Araştırdık
Plastik inşaat malzemeleri sektörünün öncü markasının, Türkiye geneli bayi & satış noktaları nezdinde imaj ve algısına odaklandığımız kapsamlı B2B araştırma projemizde mutlu sona ulaştık.
Türkiye plastik sektörü dünyada 6'ıncı, Avrupa'da ise 2'inci büyük üretici konumunda. 2019'u 33,4 milyar $ değerinde 9,46 milyon ton üretimle kapatan sektörün üretimi içinde plastik inşaat malzemeleri üretiminin payı ise 1,9 milyon tona ulaşıyor. PAGEV verilerine göre plastik inşaat malzemeleri üretiminin miktar bazında %40’ını plastik borular; plastik boruların ise %31’ini temiz su, %26’sını kirli su ve %20’sini ise boru bağlantı elemanları oluşturuyor. Sektörde aktörler her geçen yıl yüzlerini daha fazla ihracata dönse de, özellikle inşaat sektörü kaynaklı güçlü talep nedeniyle iç pazarda rekabette ayakta kalmak önem arz ediyor.
Biz de AGS Global olarak Türkiye'nin 5 büyük şehrinde ve 150 bayi & satış noktası nezdinde, plastik boru sektörünün öncü aktörü olan markamızın algı ve imaj araştırmamısını gerçekleştirdik. Bu sayede markamızın önümüzdeki dönemde imajı, konumlanması ve müşteri ilişkilerine yeni açılımlar getirecek "içgörülerle" buluşmasını sağladık.
Sektörün bu öncü aktörü artık "mutlu markalar" ailemizin yeni üyesi..
AGSSupply: B2B Araştırmaları, butik bir yaklaşımla, nitel ve nicel tüm araştırma enstrümanlarını kullanarak şirketinize B2B pazarlarda rekabet üstünlüğü kazandırırken, B2B pazarlama aksiyonlarınıza ilham veriyor ve markalaşma serüveninizde kılavuzunuz oluyor.