Kategori Lideri Parfüm Markasının Algı Araştırmasında İmzamız Var
Türkiye'nin kategorisinde lider parfüm markası, "marka bilinirlik ve algı" araştırması kapsamında partner olarak AGS Global'i tercih etti. Birlikte parfüm tüketicisinin "koku haritasının" izini sürdük ve markamızı ilham verici içgörülerle buluşturduk.
AGS Global olarak ailemize katılan yeni markalarla, içgörü peşinde tutku dolu yolculuğumuzu dolu dizgin sürdürüyoruz.
Bu kez araştırma partneri olarak AGS Global'i seçen marka, Türkiye'nin kategorisinde lider parfüm markası oldu. "Bilinirlik ve algı" araştırması için parfüm tüketicisinin "koku haritasının" izini sürdük ve markamızı ilham verici içgörülerle buluşturduk.
Kısacası AGS Global'in "mutlu markalar" ailesi, yeni üyesiyle büyümeye devam etti.
Siz de bu ailenin bir parçası olun, dünyanın 130'dan fazla ülkesinde ve Türkiye'nin her noktasında büyüme hikayenizi birlikte yazalım.
AGSScore: Marka Bilinirlik ve Algı Araştırmaları ile B2C ya da B2B fark etmeksizin, Türkiye'nin her noktası ve 130'dan fazla global pazarda markanızın bilinirliğini ve algısını ölçün, gerçek içgörünün ışığında rakiplerinizi geride bırakın.