Özel Sağlık Kurumumuzun Marka Bilinirliğini ve Algısını Ölçtük
Yeni yılda yeni markalarla yolculuğumuzu sürdürüyoruz. Bu defa sağlık markamızın hizmet alanlar nezdinde bilinirlik ve algı araştırma projesini tamamladık.
Covid-19 dünyasında "sağlık hizmetlerinin" hayati önemi haiz olduğu bir kez daha tescillendi. Diğer yandan Türkiye, özel sağlık işletmeleri eko-sistemi ve son yıllarda yükselen şehir hastaneleri yatırımları ile bölgesinin yükselen "sağlık adasına" dönüşmüş durumda. Bilhassa, özel sağlık işletmeleri pazarının rekabetçi peyzajında hastaya erişimin enstrümanları yeniden tanımlanıyor. Hastaların, hizmet sağlayıcı tercihlerine giden yolda ayak izleri her zamankinden daha çok bilinmez desenle besleniyor ve takip etmek güçleşiyor.
Biz de AGS Global olarak, Türkiye'nin önde gelen sağlık kurumu müşterimizin marka bilinirliği ve algı araştırma projesini başarıyla tamamladık, markamızı hedef gerçek içgörüyle tanıştırdık.
Sağlık markamız artık "mutlu markalar" ailemizin yeni üyesi..
AGSScore: Marka Bilinirlik ve Algı Araştırmaları ile B2C ya da B2B fark etmeksizin, Türkiye'nin her noktası ve 130'dan fazla global pazarda markanızın bilinirliğini ve algısını ölçün, gerçek içgörünün ışığında rakiplerinizi geride bırakın.