Organik Gıda Markamız İçin Global İçgörü Yolculuğuna Çıktık
Organik kuruyemiş ve kuru meyve markamız için çıktığımız global içgörü yolculuğunda ABD, Çin ve Almanya pazarlarındaki fırsatları mercek altına aldık.
Tüm dünyada tüketicilerin sağlıklı yaşam tarzına ve organik gıdaya artan talebine paralel olarak ayırdığı bütçe hızla büyürken, markalar açısından yeni fırsatlar gündeme geliyor.
Biz de AGS Global olarak Türkiye'nin bereketli topraklarından elde ettiği ürünlerle "küresel marka" olma yolculuğuna çıkan organik kuruyemiş ve kuru meyve markamıza bu yolculuğunda kılavuzluk ettik; ABD, Çin ve Almanya pazarlarında tüketici içgörüsüne ve fırsatlara odaklandığımız araştırmaları başarıyla tamamladık.
Organik gıda markamız artık AGS Global'in "mutlu markalar" ailesinin yeni üyesi..
AGSSphere: Global Pazar Araştırmaları ile erken davranarak hedef pazarınızdaki potansiyelinizi daha iyi anlayabilir, fırsatlara odaklanabilir, pazar payınızı artırarak rakiplerinizi geride bırakabilirsiniz.