Bilgi Talep Formu

Organik Gıda Markamız İçin Global İçgörü Yolculuğuna Çıktık

Organik kuruyemiş ve kuru meyve markamız için çıktığımız global içgörü yolculuğunda ABD, Çin ve Almanya pazarlarındaki fırsatları mercek altına aldık.
blog image

Tüm dünyada tüketicilerin sağlıklı yaşam tarzına ve organik gıdaya artan talebine paralel olarak ayırdığı bütçe hızla büyürken, markalar açısından yeni fırsatlar gündeme geliyor.

Biz de AGS Global olarak Türkiye'nin bereketli topraklarından elde ettiği ürünlerle "küresel marka" olma yolculuğuna çıkan organik kuruyemiş ve kuru meyve markamıza bu yolculuğunda kılavuzluk ettik; ABD, Çin ve Almanya pazarlarında tüketici içgörüsüne ve fırsatlara odaklandığımız araştırmaları başarıyla tamamladık.

Organik gıda markamız artık AGS Global'in "mutlu markalar" ailesinin yeni üyesi..

 

AGSSphere: Global Pazar Araştırmaları ile erken davranarak hedef pazarınızdaki potansiyelinizi daha iyi anlayabilir, fırsatlara odaklanabilir, pazar payınızı artırarak rakiplerinizi geride bırakabilirsiniz.

Markalar Yeşil İhracatla Büyüyecek

01 Ağustos 2024 | BÜLTEN

Flash Haber'de İşin Seyri'ne Konuk Olduk

25 Eylül 2023 | BASINDA AGS

Gençlik: Algılar ve Ötesi

02 Aralık 2020 | BLOG

TVNET "Makroskop" Programına Konuk Olduk

30 Mayıs 2020 | BASINDA AGS

17. MÜSİAD Expo'da Yerimizi Aldık

25 Kasım 2018 | BÜLTEN

İş Dünyası ABD'ye Güvenmiyor

06 Şubat 2018 | BÜLTEN

AGS Global, TÜAD Ailesine Katıldı

01 Aralık 2017 | BÜLTEN

Bir Öykü.. AGS Global

05 Ekim 2011 | BLOG

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız