Bilgi Talep Formu

Öncü Jean Markamız İçin Perakendede Yeni Tüketici İçgörülerine Odaklandık

Öncü jean markamız için Türkiye genelinde tüketicinin hızla dönüşen perakende deneyimine odaklandığımız araştırma serüvenimizden güçlü içgörülerle döndük.
blog image

Tüm dünyada perakende dinamik dönüşüm son hızla devam ederken, markalar mesailerini tüketici sadakatini artırmak ve onlarla "en özel kanallarda" buluşarak eşsiz bir deneyim sunmak için harcıyor. Bu durum, moda tarihine demokrasi getiren "jean" kategorisinde tümden böyle diyebiliriz. Kısacası içinden geçtiğimiz dönemde tüketicisini doğru anlamayı başaran ve üzerindeki gizemi kaldırmaya uğraşan markalar, yeni döneme yönelik güçlü stratejiler oluşturuyor.

AGS Global olarak, öncü jean markamız adına Türkiye genelinde yürüttüğümüz araştırmamızda, tüketicinin girdiği yeni koridorda onunla birlikte bir içgörü yolculuğuna çıktık. Yolculuk sonunda markamızı genelde hazırgiyim & moda, özelde ise jean perakendeciliği kategorisinde yeni dönemin ayak seslerine ilişkin güçlü tüketici içgörüleriyle buluşturduk.

 

AGSStalker: Marka Sağlığı Takip Araştırmaları ile hedef kitle nezdinde markanızın nabzını gerçek zamanlı olarak tutun, rakiplerinizle arayı açın..

Markalar Yeşil İhracatla Büyüyecek

01 Ağustos 2024 | BÜLTEN

Flash Haber'de İşin Seyri'ne Konuk Olduk

25 Eylül 2023 | BASINDA AGS

Gençlik: Algılar ve Ötesi

02 Aralık 2020 | BLOG

TVNET "Makroskop" Programına Konuk Olduk

30 Mayıs 2020 | BASINDA AGS

17. MÜSİAD Expo'da Yerimizi Aldık

25 Kasım 2018 | BÜLTEN

İş Dünyası ABD'ye Güvenmiyor

06 Şubat 2018 | BÜLTEN

AGS Global, TÜAD Ailesine Katıldı

01 Aralık 2017 | BÜLTEN

Bir Öykü.. AGS Global

05 Ekim 2011 | BLOG

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız