Öncü Jean Markamız İçin Perakendede Yeni Tüketici İçgörülerine Odaklandık
Öncü jean markamız için Türkiye genelinde tüketicinin hızla dönüşen perakende deneyimine odaklandığımız araştırma serüvenimizden güçlü içgörülerle döndük.
Tüm dünyada perakende dinamik dönüşüm son hızla devam ederken, markalar mesailerini tüketici sadakatini artırmak ve onlarla "en özel kanallarda" buluşarak eşsiz bir deneyim sunmak için harcıyor. Bu durum, moda tarihine demokrasi getiren "jean" kategorisinde tümden böyle diyebiliriz. Kısacası içinden geçtiğimiz dönemde tüketicisini doğru anlamayı başaran ve üzerindeki gizemi kaldırmaya uğraşan markalar, yeni döneme yönelik güçlü stratejiler oluşturuyor.
AGS Global olarak, öncü jean markamız adına Türkiye genelinde yürüttüğümüz araştırmamızda, tüketicinin girdiği yeni koridorda onunla birlikte bir içgörü yolculuğuna çıktık. Yolculuk sonunda markamızı genelde hazırgiyim & moda, özelde ise jean perakendeciliği kategorisinde yeni dönemin ayak seslerine ilişkin güçlü tüketici içgörüleriyle buluşturduk.
AGSStalker: Marka Sağlığı Takip Araştırmaları ile hedef kitle nezdinde markanızın nabzını gerçek zamanlı olarak tutun, rakiplerinizle arayı açın..