Ofis Mobilyası Markamız İçin Yeni İçgörü Durağımız Fransa Pazarı Oldu
Lider ofis mobilyası markamız için yeni içgörü durağımız olan Fransa pazarının sunduğu fırsatlara odaklandığımız Turquality araştırmamızı başarıyla tamamladık, mutlu markamızı gerçek içgörüyle tanıştırdık.
Covid-19 pandemisi iş yapma alışkanlıklarını ve mekanlarını radikal bir şekilde dönüştürmeye devam ediyor. Dünyada milyonlarca çalışan henüz ofislerine dönmemiş durumda ve görünen o ki, şirketlerin ajandasındaki yeni stratejiler tamamen uzaktan ya da esnek çalışma modellerini teşvik etmeyi sürdürecek. Mart 2020'den beri küresel çaptaki yaygın deneyim; dijital toplantı programları sayesinde bir profesyonelin zaman ve mekan fark etmeksizin, şirketine katkı sunabilmesinin mümkün olduğunu kanıtladı.
Diğer yandan, kısmen ya da tamamen dönülse bile ofislerde, geleneksel çalışma alanı paradigmasının artık geçerli olmayacağı yönünde güçlü bir eğilim söz konusu. Daha fazla sağlık-hijyen-mesafe ve eğlence vurgusu yeni dönemin öne çıkan desenleri olacak. Özellikle Kuzey Amerika ve Avrupa gibi olgun pazarlar bu trendlere ev sahipliği yapacak. Birçok küresel şirketin merkezinin bulunduğu, Avrupa'nın dördüncü büyük ofis mobilyası pazarı Fransa da ofis trendlerinin hızla değiştiği pazarların başında geliyor.
Biz de AGS Global olarak, Türkiye'nin lider ofis mobilyası üreticisi mutlu markamız için, bu rekabetçi peyzaja sahip ancak büyük fırsatlar sunmaya devam eden pazara Turquality kapsamında bir içgörü yolculuğu yaptık; ihracat ve mağazalaşma fırsatlarına ışık tuttuğumuz araştırma projemizi başarıyla tamamladık.
AGSSuperLeague: TURQUALITY® Pazar Araştırmaları ile dünyanın devlet destekli ilk ve tek markalaşma programı olan TURQUALITY®'nin büyülü dünyasına araştırmanın ve içgörünün gücüyle dahil olun. Hedef pazarınızda markalaşarak, pazar payınızı artırın.