Moda Markamızın Global Yolculuğunu Araştırmayla Öngörülebilir Kıldık
Yükselen moda markamızın Almanya, Katar ve Gürcistan'ı kapsayan çok ülkeli araştırma projesinde hedef pazarlarda tüketici içgörüsünü yakaladık.
Türk hazırgiyim sektörü 2016 yılını 16,7 milyar dolar ile dünyanın 5'inci büyük ihracatçısı olarak kapatırken, bu yıl da markalarımız için global fırsatlar birbiri ardına sıralandı.
Biz de AGS Global olarak kadın modasının önde gelen markalarından olan müşterimiz için Almanya, Katar ve Gürcistan'da yürüttüğümüz çok ülkeli pazar araştırmalarımızı başarıyla tamamladık. Tüketici içgörüsü ışığında markamız için hedef pazar-spesifik gerçekçi ve uygulanabilir yol haritaları oluşturduk.
Moda markamız artık AGS Global'in "mutlu markalar" ailesinin yeni üyesi..
AGSSphere: Global Pazar Araştırmaları ile erken davranarak hedef pazarınızdaki potansiyelinizi daha iyi anlayabilir, fırsatlara odaklanabilir, pazar payınızı artırarak rakiplerinizi geride bırakabilirsiniz.