Moda Markamız İçin Altı Ülkede İçgörü Yolculuğuna Çıktık
AGS Global olarak Turquality markamız için Avrupa'nın en büyük kadın moda pazarları Almanya, B. Krallık, Fransa, İtalya, İspanya ve Türkiye'de içgörünün ve yeni eğilimlerin peşindeydik.
Dünya modası Covid-19 konjonktüründe zorlu günlerden geçiyor. Modanın nabzının attığı küresel metropollerde caddeler uzun süre boş kalırken, tedarik zincirinde aksamalar üretim üslerindeki istihdam koşullarını tehdit ediyor. Diğer yandan, moda perakendeciliğinde dijitalleşme ve deneyim merkezli mağazacılık ağırlığını hissettirirken, e-ticaretin payı beklenenin üzerinde bir hızla artıyor.
2019'da dünyaya 19,36 milyar $ değerinde hazır giyim ve tekstil ihracatı yapan Türkiye'de markalar, yeni dönemde B2C ve B2B segmentte içgörüyü arıyor.
Biz de Covid-19 pandemisinin çetin koşullarına rağmen, dijitalleşmenin araştırma sektörüne sunduğu bütün enstrümanlardan istifade ederek Turquality markamız için Türkiye'nin yanı sıra, Avrupa'nın 5 büyük kadın moda pazarı Almanya, B. Krallık, İspanya, İtalya ve Fransa'yı mercek altına aldık. B2C segmentte önümüzdeki dönemin trendlerini ve tüketicinin ayak izlerini takip ettik; dünyanın moda devlerine ev sahipliği yapan pazarlarda tedarik zincirlerinde "yeni normalin" şekillendirdiği reflekslere odaklandık.
Uzun soluklu Turquality markamız için çıktığımız bu yolculuktan, kılavuz niteliğindeki içgörü ve öngörülerle dönmenin mutluluğu içerisindeyiz.
AGSSuperLeague: TURQUALITY® Pazar Araştırmaları ile dünyanın devlet destekli ilk ve tek markalaşma programı olan TURQUALITY®'nin büyülü dünyasına araştırmanın ve içgörünün gücüyle dahil olun. Hedef pazarınızda markalaşarak, pazar payınızı artırın.