Bilgi Talep Formu

Makarna Markamız İçin Irak Yollarına Düştük

Mutfakların baş köşesini süsleyen makarna markamız için Irak'ın büyük şehirlerinde "raf payımızı nasıl artırırız?" sorusuna araştırma perspektifinden çözüm aradık ve müşterimizi gerçek içgörüye ulaştırdık.
blog image

Türk makarnasının dünya ülkelerine ihracat yolculuğu doludizgin sürerken, her gün başarı hanesine yeni bir çentik ekleyen Türk makarnacıları hedef pazarlarda rekabetçiliklerini ve elbette raf paylarını artırıyor.

Biz de AGS Global olarak; mutfakların baş köşesini süsleyen makarna markamız için yürüttüğümüz çok ülkeli projemiz kapsamında; Türkiye ve Irak'ın büyük şehirlerinde hedef tüketici kitlesi nezdinde algı ve bilinirliğe odaklanırken, pazarın sunduğu fırsatları kadraja aldık. 

Makarna markamız artık her geçen gün büyüyen bir gurur tablosu olarak büyüyen "mutlu markalar" ailemizin yeni üyesi.

 

AGSSphere: Global Pazar Araştırmaları ile erken davranarak hedef pazarınızdaki potansiyelinizi daha iyi anlayabilir, fırsatlara odaklanabilir, pazar payınızı artırarak rakiplerinizi geride bırakabilirsiniz.

Markalar Yeşil İhracatla Büyüyecek

01 Ağustos 2024 | BÜLTEN

Flash Haber'de İşin Seyri'ne Konuk Olduk

25 Eylül 2023 | BASINDA AGS

Gençlik: Algılar ve Ötesi

02 Aralık 2020 | BLOG

TVNET "Makroskop" Programına Konuk Olduk

30 Mayıs 2020 | BASINDA AGS

17. MÜSİAD Expo'da Yerimizi Aldık

25 Kasım 2018 | BÜLTEN

İş Dünyası ABD'ye Güvenmiyor

06 Şubat 2018 | BÜLTEN

AGS Global, TÜAD Ailesine Katıldı

01 Aralık 2017 | BÜLTEN

Bir Öykü.. AGS Global

05 Ekim 2011 | BLOG

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız