Makarna Markamız İçin Irak Yollarına Düştük
Mutfakların baş köşesini süsleyen makarna markamız için Irak'ın büyük şehirlerinde "raf payımızı nasıl artırırız?" sorusuna araştırma perspektifinden çözüm aradık ve müşterimizi gerçek içgörüye ulaştırdık.
Türk makarnasının dünya ülkelerine ihracat yolculuğu doludizgin sürerken, her gün başarı hanesine yeni bir çentik ekleyen Türk makarnacıları hedef pazarlarda rekabetçiliklerini ve elbette raf paylarını artırıyor.
Biz de AGS Global olarak; mutfakların baş köşesini süsleyen makarna markamız için yürüttüğümüz çok ülkeli projemiz kapsamında; Türkiye ve Irak'ın büyük şehirlerinde hedef tüketici kitlesi nezdinde algı ve bilinirliğe odaklanırken, pazarın sunduğu fırsatları kadraja aldık.
Makarna markamız artık her geçen gün büyüyen bir gurur tablosu olarak büyüyen "mutlu markalar" ailemizin yeni üyesi.
AGSSphere: Global Pazar Araştırmaları ile erken davranarak hedef pazarınızdaki potansiyelinizi daha iyi anlayabilir, fırsatlara odaklanabilir, pazar payınızı artırarak rakiplerinizi geride bırakabilirsiniz.