Bilgi Talep Formu

Lojistik Markamızı Orta Avrupa Pazarlarında "Başarıya Taşıdık"

Kategorisinde "yüksek deneyimle özdeşleşmiş" lojistik markamızı Turquality öncesi hazırlık aşamasında Almanya, Polonya ve Çekya pazarlarında başarıya "taşıyacak" gerçek içgörülerle tanıştırdık.
blog image

10 trilyon doları aşkın büyüklüğü ile pandemi sonrası tedarik zincirlerinin merkezindeki aktör olan lojistik sektörü Türkiye'deki markalar açısından devasa bir büyüme potansiyeli sunuyor.

Üstelik bu fırsatlar sadece 1 milyar $ üzeri ihracat yapan şehirleri ve gelişmiş altyapısı ile iç pazarla sınırlı olmayıp, Türkiye'nin birkaç saatte trilyonlarca dolarlık bir pazara erişebilecek jeo-stratejik konumu sayesinde “hizmet ihracatı” kategorisinde de geçerli. 

Biz de AGS Global olarak; yükselen lojistik markamız için yürüttüğümüz projemiz kapsamında; lojistik markamız için Türkiye'de hedef kitle nezdinde algı ve bilinirliğe odaklanırken, hizmet ihracatı kategorisinde ise Avrupa'ya giriş kapısı niteliğindeki lojistik pazarları Almanya, Polonya ve Çekya'nın sunduğu fırsatlara ışık tuttuk.

Kısacası AGS Global'in "mutlu markalar" ailesi, yükselen lojistik markamızın katılımıyla 2024 yılında da heyecan verici şekilde büyümeye devam ediyor. 

 

AGSSphere: Global Pazar Araştırmaları ile erken davranarak hedef pazarınızdaki potansiyelinizi daha iyi anlayabilir, fırsatlara odaklanabilir, pazar payınızı artırarak rakiplerinizi geride bırakabilirsiniz.

 

Markalar Yeşil İhracatla Büyüyecek

01 Ağustos 2024 | BÜLTEN

Flash Haber'de İşin Seyri'ne Konuk Olduk

25 Eylül 2023 | BASINDA AGS

Gençlik: Algılar ve Ötesi

02 Aralık 2020 | BLOG

TVNET "Makroskop" Programına Konuk Olduk

30 Mayıs 2020 | BASINDA AGS

17. MÜSİAD Expo'da Yerimizi Aldık

25 Kasım 2018 | BÜLTEN

İş Dünyası ABD'ye Güvenmiyor

06 Şubat 2018 | BÜLTEN

AGS Global, TÜAD Ailesine Katıldı

01 Aralık 2017 | BÜLTEN

Bir Öykü.. AGS Global

05 Ekim 2011 | BLOG

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız