Lojistik Markamızı Orta Avrupa Pazarlarında "Başarıya Taşıdık"
Kategorisinde "yüksek deneyimle özdeşleşmiş" lojistik markamızı Turquality öncesi hazırlık aşamasında Almanya, Polonya ve Çekya pazarlarında başarıya "taşıyacak" gerçek içgörülerle tanıştırdık.
10 trilyon doları aşkın büyüklüğü ile pandemi sonrası tedarik zincirlerinin merkezindeki aktör olan lojistik sektörü Türkiye'deki markalar açısından devasa bir büyüme potansiyeli sunuyor.
Üstelik bu fırsatlar sadece 1 milyar $ üzeri ihracat yapan şehirleri ve gelişmiş altyapısı ile iç pazarla sınırlı olmayıp, Türkiye'nin birkaç saatte trilyonlarca dolarlık bir pazara erişebilecek jeo-stratejik konumu sayesinde “hizmet ihracatı” kategorisinde de geçerli.
Biz de AGS Global olarak; yükselen lojistik markamız için yürüttüğümüz projemiz kapsamında; lojistik markamız için Türkiye'de hedef kitle nezdinde algı ve bilinirliğe odaklanırken, hizmet ihracatı kategorisinde ise Avrupa'ya giriş kapısı niteliğindeki lojistik pazarları Almanya, Polonya ve Çekya'nın sunduğu fırsatlara ışık tuttuk.
Kısacası AGS Global'in "mutlu markalar" ailesi, yükselen lojistik markamızın katılımıyla 2024 yılında da heyecan verici şekilde büyümeye devam ediyor.
AGSSphere: Global Pazar Araştırmaları ile erken davranarak hedef pazarınızdaki potansiyelinizi daha iyi anlayabilir, fırsatlara odaklanabilir, pazar payınızı artırarak rakiplerinizi geride bırakabilirsiniz.