Lojistik Markamız İçin Hollanda'da İçgörü Avına Çıktık
Yükselen lojistik markamız için Hollanda pazarının sunduğu fırsatlara içgörünün eşsiz projeksiyonunu tuttuğumuz uçtan uca araştırmamızı başarıyla tamamladık.
Küresel GSH'nin %10-12’sini oluşturan ve Covid-19 sonrası tüm dünyada “tedarik zincirlerinin” merkezine yerleşen lojistik sektörü, tüm dünyaya "hizmet taşıyan" Türk markaları için fırsatlar sunmaya devam ediyor.
Üstelik bu fırsatlar sadece 1 milyar $ üzeri ihracat yapan şehirleri ve gelişmiş altyapısı ile iç pazarla sınırlı olmayıp, Türkiye'nin birkaç saatte trilyonlarca $'lık bir pazara erişebilecek jeo-stratejik konumu sayesinde “hizmet ihracatı” kategorisinde de geçerli.
Biz de AGS Global olarak; yükselen lojistik markamız için yürüttüğümüz projemiz kapsamında; lojistik markamız için Türkiye'de hedef kitle nezdinde algı ve bilinirliğe odaklanırken, hizmet ihracatı kategorisinde ise Avrupa'ya giriş kapısı niteliğindeki dev lojistik pazarı Hollanda'nın sunduğu fırsatlara ışık tuttuk.
Kısacası AGS Global'in "mutlu markalar" ailesi, yükselen lojistik markamızın katılımıyla 2023 yılında da heyecan verici şekilde büyümeye devam ediyor.
AGSSphere: Global Pazar Araştırmaları ile erken davranarak hedef pazarınızdaki potansiyelinizi daha iyi anlayabilir, fırsatlara odaklanabilir, pazar payınızı artırarak rakiplerinizi geride bırakabilirsiniz.