Deri ve Ayakkabı Sektörünün Lider Markası İçin Hedef Pazarlarda İçgörüye Uzandık
Lider deri ve ayakkabı markası müşterimiz için yürüttüğümüz kapsamlı araştırmamızın odağında; fırsat pazarlar Fas ve Azerbaycan vardı.
Üretim gücü ve tasarım yeteneği ile Türkiye, 2014 yılında dünyaya 719,2 milyon $ değerinde ayakkabı ihraç ederken, bunun %40'ından fazlası deri ayakkabılardan geldi. Türk deri ve ayakkabı markaları hem direkt ihracat hem de mağazalaşma yöntemiyle, dış pazarlarda Türkiye bayrağını dalgalandırmaya devam etti.
Biz de AGS Global olarak, önde gelen deri ve ayakkabı markamız için yükselen alım gücüyle dünyanın gözünü diktiği pazarlar Fas ve Azerbaycan'da ticari fırsatlara ve gerçek tüketici içgörüsüne odaklandığımız araştırmalarımızı başarıyla tamamladık.
Sektörünün lider markası müşterimiz, artık "mutlu markalar" ailemizin bir üyesi..
AGSSphere: Global Pazar Araştırmaları ile erken davranarak hedef pazarınızdaki potansiyelinizi daha iyi anlayabilir, fırsatlara odaklanabilir, pazar payınızı artırarak rakiplerinizi geride bırakabilirsiniz.