Bilgi Talep Formu

Küresel Güvenlik Sistemleri Markamızın Bilinirlik Araştırmasını Tamamladık

Küresel güvenlik sistemleri markamızın Türkiye'deki güvenlik sistemi kullanıcıları nezdinde marka bilinirlik ve algı araştırmasını başarıyla gerçekleştirdik.
blog image

Yüksek kentleşme hızı, çalışan nüfusta artış, tek kişinin yaşadığı hane sayısındaki yükseliş, kentsel dönüşümle birlikte yenilenmesi beklenen 6,7 milyon konut, akıllı ev ve iş yeri çözümleriyle entegrasyon, Türkiye’de güvenlik sistemlerine olan talebin artışındaki temel nedenler.

Üstelik, henüz konut ve iş yerlerinin %1,5-2’sinde alarm sistemleri kurulu vaziyette. Her iki segmentte de kısmi korunma oranı (fiziksel ya da elektronik güvenlikle) ise %10’u geçmiyor. ABD’de %20’lerin, Avrupa’da ise %9’ların üzerindeki oranlar düşünüldüğünde, pazar hala çok potansiyelli ve vaatkâr.

Biz de AGS Global olarak, küresel güvenlik sistemleri markamızın Türkiye pazarındaki bilinirliği ve algı araştırma projesini başarıyla tamamladık, markamızı gerçek müşteri içgörüsüyle tanıştırdık. 

Küresel güvenlik sistemleri markamız artık "mutlu markalar" ailemizin yeni üyesi..

 

AGSScore: Marka Bilinirlik ve Algı Araştırmaları ile B2C ya da B2B fark etmeksizin, Türkiye'nin her noktası ve 130'dan fazla global pazarda markanızın bilinirliğini ve algısını ölçün, gerçek içgörünün ışığında rakiplerinizi geride bırakın.

 

Markalar Yeşil İhracatla Büyüyecek

01 Ağustos 2024 | BÜLTEN

Flash Haber'de İşin Seyri'ne Konuk Olduk

25 Eylül 2023 | BASINDA AGS

Gençlik: Algılar ve Ötesi

02 Aralık 2020 | BLOG

TVNET "Makroskop" Programına Konuk Olduk

30 Mayıs 2020 | BASINDA AGS

17. MÜSİAD Expo'da Yerimizi Aldık

25 Kasım 2018 | BÜLTEN

İş Dünyası ABD'ye Güvenmiyor

06 Şubat 2018 | BÜLTEN

AGS Global, TÜAD Ailesine Katıldı

01 Aralık 2017 | BÜLTEN

Bir Öykü.. AGS Global

05 Ekim 2011 | BLOG

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız