Küresel Ayakgiyim Devinin Marka İmaj ve Algısını Araştırdık
Trend tasarım ayak giyim ürünleriyle öne çıkan küresel markamızın Türkiye'deki marka bilinirliğini, imajını ve algısını araştırdık.
Türkiye ayak giyim pazarı her yıl istikrarlı bir şekilde büyümesini sürdürüyor. Satış kanallarındaki çeşitlenmeyle birlikte, tüketicinin "erişilebilir lüks" kategorisine ilgisi artıyor. Bu durum küresel markaların ikonik tasarımlarının taklit edilmesini ve ticari hak kayıplarını da beraberinde getiriyor. Araştırma ve içgörü, tam da bu noktada, tüketicinin zihnindeki gerçek marka algısını keşfetmek için en önemli enstrüman niteliğinde.
Biz de AGS Global olarak, özel tasarım ayak giyim ürünleriyle öne çıkan küresel markamızın Türk tüketiciler nezdinde imaj ve algısını araştırdığımız projemizi başarıyla tamamladık ve markamızı "gerçek tüketici içgörülerine" ulaştırdık.
İkonik tasarımlarıyla öne çıkan küresel markamız, artık "mutlu markalar" ailemizin bir üyesi..
AGSScore: Marka Bilinirlik ve Algı Araştırmaları ile B2C ya da B2B fark etmeksizin, Türkiye'nin her noktası ve 130'dan fazla global pazarda markanızın bilinirliğini ve algısını ölçün, gerçek içgörünün ışığında rakiplerinizi geride bırakın.