Kozmetik Markamızın Tüketici Nezdinde Bilinirliğini ve Algısını Araştırdık
Türkiye'nin yükselen kozmetik ürünleri markası müşterimizin Türkiye pazarındaki bilinirliği ve algısını araştırdığımız projemizi tamamladık.
26.4 milyar TL’lik pazar payına sahip kozmetik kişisel bakım sektörü, Türkiye’deki ekonomik gelişmelere bağlı olarak her yıl ortalama yüzde 10 büyüyor. 180 ülkeye ihracat gerçekleştiren sektör, 120 bin kişiye istihdam sağlıyor.
AGS Global olarak kozmetik-kişisel bakım markamızın Türkiye pazarındaki bilinirlik ve algısını araştırdığımız projeyle markamız için pazardaki mevcut durumu ve fırsatları analiz ettik, içgörülerle donatılmış "yol haritası" oluşturduk.
AGSScore: Marka Bilinirlik ve Algı Araştırmaları ile B2C ya da B2B fark etmeksizin, Türkiye'nin her noktası ve 100'e yakın global pazarda markanızın bilinirliğini ve algısını ölçün, gerçek içgörünün ışığında rakiplerinizi geride bırakın.