Bilgi Talep Formu

Kişisel Koruyucu Ekipmanlar Sektörünün Global Devinin Araştırma Ortağı Olduk

Kişisel koruyucu ekipman sektörünün global devinin, uzun süredir faaliyet gösterdiği Türkiye pazarında marka bilinirliği ve algısını ölçtük.
blog image

Gıdadan tekstile, metalden otomotive, mobilyadan plastik mamule dünyanın gözünü diktiği bir üretim üssü olan Türkiye'nin Covid-19 sonrası yeniden yapılanması beklenen tedarik zincirlerinde güçlü bir pozisyon alacağı öngörülüyor. Dünya pazarlarının beklentileri doğrultusunda üretim yapan Türkiye'de standart ve regülasyon iklimi her geçen gün güçlenirken, kişisel koruyucu ekipman sektörü emin adımlarla büyümeye devam ediyor. Bu güçlü büyüme ivmesi ise global markaların ilgisini çekiyor. 

Biz de AGS Global olarak, global kişisel koruyucu ekipman markamızın Türkiye pazarındaki bilinirliği ve algı araştırma projesini başarıyla tamamladık, markamızı gerçek müşteri içgörüsüyle tanıştırdık. 

Kişisel koruyucu ekipman sektörünün global devi artık "mutlu markalar" ailemizin yeni üyesi..

 

AGSScore: Marka Bilinirlik ve Algı Araştırmaları ile B2C ya da B2B fark etmeksizin, Türkiye'nin her noktası ve 130'dan fazla global pazarda markanızın bilinirliğini ve algısını ölçün, gerçek içgörünün ışığında rakiplerinizi geride bırakın.

Markalar Yeşil İhracatla Büyüyecek

01 Ağustos 2024 | BÜLTEN

Flash Haber'de İşin Seyri'ne Konuk Olduk

25 Eylül 2023 | BASINDA AGS

Gençlik: Algılar ve Ötesi

02 Aralık 2020 | BLOG

TVNET "Makroskop" Programına Konuk Olduk

30 Mayıs 2020 | BASINDA AGS

17. MÜSİAD Expo'da Yerimizi Aldık

25 Kasım 2018 | BÜLTEN

İş Dünyası ABD'ye Güvenmiyor

06 Şubat 2018 | BÜLTEN

AGS Global, TÜAD Ailesine Katıldı

01 Aralık 2017 | BÜLTEN

Bir Öykü.. AGS Global

05 Ekim 2011 | BLOG

Hedefe ulaşmanız için sizinle çalışmaya hazırız